Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
společnost mě informovala o přijetí produktu, který vracím, navíc jelikož nefungoval systém platební údaje jsem posílala mailem společnosti, která opět přijala. 6.3. uplynulo 14 dní pro vrácení částky, při kontaktování společnosti mailem mi chodí pouze omluvný mail, že se to řeší... Nikdo mi není schopen vysvětlit v čem je problém, proč i týden po splatnosti nemám vrácenou fin. částku.
číslo zakázky aycz-554-37500059
vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Spotřebitelka nám přeposlala zprávu od společnosti s tím, že vratka je v interním prověřování. Dále si dovolíme také doplnit, že lhůta 14 dnů na vrácení peněz od odstoupení od smlouvy vyplývá z § 1832 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud ji obchodník nedodrží, potom nevrátil peníze ve lhůtě stanovené zákonem, takže tvrzení o nevrácení peněz není v dané situaci nijak přehnané.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den,
Vzniklá situace nás velice mrzí, uznáváme, že takovéhle čekání je neakceptovatené a nemělo by se stát. Peníze by Vám měly brzy přijít na účet, který byl zadán do systému 20.3. Omlouváme se za jakékoli vzniklé nepříjemnosti.
V případě dotazů jsme Vám kdykoliv k dispozici.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Spotřebitelka nás informovala, že jí společnost vrátila peníze. Stížnost proto uzavíráme.