Společnost


OnlineCesty.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31324Zrušené zájezdy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2019, před 6 lety

Lilyana Ivanova

Znění stížnosti

Dobrý den, v dubnu 2018 jsem zakoupila na internetových stránkách www.onlinecesty.cz poznávací zájezd do Rakouska (Dachstein), který se měl uskutečnit dne 11.8.2018. Ihned následující den po zakoupení tohoto zájezdu nám byla ze strany cestovní kanceláře potvrzena rezervace (pro 2 osoby - akce 1+1 za cenu 1699,- Kč) a zároveň zaslána zálohová faktura se splatností 18.4.2018. Tato zálohová faktura byla zaplacena z mého účtu dne 17.4.2018. Dne 19.4.2018 mi cestovní agentura odpověděla, že platbu přijala a zaslala konečnou fakturu 201800134. Cestovní agentura se mi měla ozvat max. 5 dní před odjezdem na tento zájezd (tedy 6.8.2018). Po zaplacení zálohové faktury (a to i přesto, že jsem několikrát do agentury volala a psala emaily) se již ze strany cestovní kanceláře, až do termínu odjezdu na zájezd, nikdo neozýval. Z tohoto důvodu jsme se tedy s kamarádkou zájezdu nezúčastnily.
S ohledem na to, že jsem ještě před tím, než nastaly výše uvedené problémy, zaplatila u této agentury ještě jeden zájezd v částce 899,- Kč (Německo – Stolové hory) fa F201800133, který se měl konat 22.9.2018 který se taky nekonal.Peníze vráceny doposud nebyly. Kontaktní osoba pan Petr Superata nezvedá telefon. Internetové stránky www.onlinecesty.cz již nefungují.


Produkt

Poznávací zájezd do Rakouska - Dachstein a Německo – Stolové hory


Požadované řešení

Vráceny finanční prostředky, za oba neuskutečněné zájezdy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2019 11:48, před 6 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl (zrušený zájezd), jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 09:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.