Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#31329Větší počet vad - odstoupení od KS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2019, před 6 lety

Michal Hofmann

Znění stížnosti

Dobrý den, reklamoval jsem u společnosti EW Samsung Galaxy S8+ s těmito závadami: ,,Telefon nedetekuje sim kartu, nedá se zapnout wifi, svítí občas zašedle, samovolně se restartuje, nadměrně se zahřívá, nejde zapnout."
EW zaslal informační e-mail o vyřízení reklamace a to: uznání reklamace a oprava zařízení.
Dnes jsem byl vyřídit odstoupení od kupní smlouvy, z důvodu výskytu většího počtu vad (což mají přímo definování v reklamačním řádu: https://www.electroworld.cz/reklamacni-rad Článek 7, který jasně říká že mám nárok na odstoupení od kupní smlouvy) ale bohužel mě vedoucí pobočky odbyl, že na toto nemám nárok, když jsem mu ukazoval jejich reklamační řád, nebyl schopný jasně argumentovat proč to neplatí, začal se odkazovat na to, že se údajně nejednalo o vážné porušení KS (když měl telefon 6 závad a nebyl funkční).
Rád bych, abyste dali společnosti jasné stanovisko o tom, kde stojí pravda.
(telefon jsem zakoupil jako koncový spotřebitel, nikoliv podnikatel)
Děkuji.


Produkt

Mobilní telefon Samsung Galaxy S8+ černý,


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 11:20, před 6 lety

Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

Odstoupit od smlouvy je tedy možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Podnikatel je povinen poskytnout České obchodní inspekci součinnost potřebnou k efektivnímu průběhu mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Pokud tak neučiní, má Česká obchodní inspekce pravomoc udělit podnikateli pokutu až do výše 1 000 000,- Kč. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2019 10:33, před 6 lety

Vážený p. Hoffmann,
spoločnosť ElectroWorld Vás touto cestou vyzýva k osobnej návšteve pobočky (predajne) Olomouc za účelom dovybavovania Vasej reklamácií č. R000281853, kde ste požadovali odstpenie od KZ z dôvodu väčšieho počtu vád súčasne. Vami popísané vady servisné stredisko potvrdilo ako jednu vadu odstránenú formou výmený základnej dosky. Základná doska je hlavný dieľ (súčasť) tovau tohto charakteru a v pripade jej vady sa môžu na tovare prejavovať rôzne vady ako následok vadnej základnej dosky. Z vyššie uvedeného nie je možné preto jednoznačne tvrdiť či ide o naplnenie podmienky "viac vád súčasne".
V prípade naplnenia tejto podmienky vo Vasom prípade, máte právo na výmenu za vec novu bez vád, výmenu súčasti veci, odstúpenie od KZ.
Reklamácia je preto v tomto momente vybavená riadne a to formou "výmena súčasti veci".
Pracovníci predajne OLOMOUC, čakajú na Vašu návštevu (prosím priniesť so sebou kompletný tovar, originál predajný doklad) a priamo na pobočke dôjde k finálnemu dohovoru dovybavovania reklamácii s detailným a oborným dovysvetľovaním.

Verím, že tento dohovor je pre Vás akcpetovateľný a povedie k obojstrannej spokojnosti.

Ďakujem.

S pozdravom

Ingrid Weintragerová
manažér odd. reklamácii
ElectroWorld, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.3.2019 11:19, před 6 lety


Michal Hofmann

Hodnocení:

Komentář: Na pobočce uznali, že jsem měl pravdu a že je podstatné jaké vady (a kolik) se jich vyskytuje v době, kdy bylo zařízení přijato k reklamaci, tudíž uznali můj nárok a kladně vyřešili odstoupení od kupní smlouvy.