Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V této prodejně jsem si zakoupila hodinky Secco,po týdnu nošení mi na jedné straně praskl řemínek,hodinky jsem reklamovala a reklamaci mi vyřídili s tím,že přihlédli k datu nákupu 1.2.2014 reklamaci jsem prováděla 26.2.2014(ale to už jsem bohužel hodinky nenosila a k reklamaci jsem se dostala až toho 26.2.2014,protože pobočka prodejny je od nás vzdálená 40 km),ale že další reklamace bude pouze placenou formou,že řemínek je ulomený. Bohužel ani ne za týden mi opravený řemínek znovu praskl a to na obou stranách,hodinky jsem odložila,že až budu mít cestu,tak se v Planeo poradím,tam mi vzali hodinky k reklamaci,ale tu mi zamítli.Mají na to vůbec právo?Přeci si hodinky neničím schválně a tu reklamaci provádím z důvodů poničení,přeci si nebudu každý týden měnit řemínek za 80Kč?Hodinky stály 1090 Kč a to není málo.
Hodinky Secco EAN:8590669091485
Přála bych si vrácení peněz,protože hodinky,které nemůžu nosit na ruce mi jsou k ničemu.
|
Tweet |
Prodejce je povinen reklmaci posoudit. Na základě výsledku prohlídky by měl reklamaci uznat nebo zamítnout. Na mechanické poškození se reklamace nevztahuje a předmětem reklamace je právě posouzení, zda se jedná o vadu nebo o jiné poškození. Prodejce by měl přihlédnout k datu pořízení výrobku a jestliže spotřebitel uplatňuje reklamaci téže vady v krátkém rozmezí, jedná se spíše o indicii vadného výrobku. Navíc pokud spotřebitel uplatní reklamaci ve lhůtě šesti měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku nese prodávající.
Další možnou obranou je předložení znaleckého posudku, ve kterém se znalec vyjádří k povaze a exitenci vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znaleckého posudku. Seznam znalců je na www.justice.cz.
Dobrý den,
v první řadě mi dovolte poděkovat zákaznici za nákup u společnosti Planeo, a ubezpečit všechny zákazníky, že reklamace řešíme vždy v souladu s platným občanským zákoníkem. Společnost Planeo, jako ryze Český podnikatelský subjekt vždy dbala a dbá na komfortní a zákaznicky přátelské řešení reklamací, kdy v maximální míře využíváme meze jmenovaného zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právě v prospěch našich zákazníků. Bohužel jsou situace, kdy nelze vyhovět, nicméně bez bližší specifikace nejsem schopen přezkoumat podrobně celý případ a dát k dispozici relevantní údaje.
S pozdravem
Petr Uher
manažer kvality
Stížnost uzavíráme z důvodu nereakce spotřebitelky.