Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
nakoupila jsem 2 lístky na Habera & Team 2019 TOUR - na 22.5.2019 v Brně přes server www.viagogo.com
Objednala jsem 2 lístky na sezení (cena měla být cca 2400 Kč), ale finální cena se včetně poplatků, které nebyly nikde uvedeny, vyšplhala na - 3 585,13 Kč (135,82 €). Poštou mi poté přišly 2 lístky za 790 Kč/ks na stání.
Snažila jsem se kontaktovat server www.viagogo.com, ale bohužel jim stránky na reklamaci nefungují.
Děkuji
S pozdravem
Iveta Pochylá
i.prikry@gmail.com
Lítky na koncert HABERA & TEAM
Požaduji vrátit lístky za cenu, kterou jsem za ně zaplatila i s poplatky - 3585 Kč
Lístky jsou na stání, zaplatila jsem si lístky za sezení.
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek, které si spotřebitel zakoupil. Pokud osoba, která vstupenku prodává, dodá jiné vstupenky, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla klamavé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.