Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 10.6.2018 jsem si založil již zmíněnou seznamku, respektive účet na ní. Aniž bych věděl, že se mi automaticky prémium členství prodloužilo, tak mi přišel upomínkový dopis abych uhradil dlužnou částku, která díky tomu vznikla. Ke dni 13.3.2019 jsem částku již uhradil a zaslal na zmíněný bankovní účet.Teď tedy chci zažádat majitele této seznamky o zrušení prémium členství a smazání celého účtu. Moje jméno je Daniel Kubový, přihlašovací email k tomuto účtu je (viz referenční údaje). Již si nepřeji, aby mi byli z bankovního účtu strhávány peníze. Popřípadě prosím o reakci společnosti a případně jak smlouvu vypovědět či o zaslaní vzoru výpovědi a email společnosti. Doufám, že tahle stížnost o zrušení prémium členství i celého účtu pomůže a nebudu se muset obracet někde jinde. Mockrát děkuji. Kubový Daniel.
Premium účet a žádost o jeho zrušení a s ním i zrušení celého účtu.
Zrušení prémium členství, jeho automatické prodlužování a smazání celého účtu.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den. Kontaktoval jsem vás na vámi uvedenou emailovou adresu.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.