Společnost


Česká aukční energetická s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#31334Klamavé jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2019, před 6 lety

Petra Marková

Znění stížnosti

Dobrý den,
14.2.2019 mě kontaktovala operátorka Vaší společnosti zda-li se může dostavit kolegyně,která zrovna obchází obec,z důvodu selhání České pošty v Lichnově z odůvodněním,že nám nebyly doručené dopisy k dopsání sběrného místa dodávky energii s tím, že to má být do konce února 2019 sepsané. Váš obchodní zástupce č.277 se dostavila to samé mi bylo řečeno od ní,že je pověřená , aby tyto údaje doplnila. Dušovala se, že není žádná distributorka a nemá ráda podomovní prodej. Upozornila jsem jí, že nic měnit nebudu,že mám problém s jiným distributorem, který v současné době řeším. Strašně nás litovala,že se nacházíme v takové situaci. Zajímalo jí jak situace dopadne, zanechala své tel.číslo a své jméno ať se jí ozvu. Když dotyčné zavolám telefon odmítá!Za celou návštěvu nepadlo ani slovo o Vaši společnosti se záměrem aukční výběrové soutěže. To jsem se dozvěděla od Vaší operátorky 1.3.2019, že mi byl vybrán distributor s levnou energii. Celou tuto záležitost beru jako podvod! Mám svědka, který u celé záležitosti býl přítomen. Vaše slova, která jsem si vyslechla přes Vaší infolinku, že do 14 dnů jsem mohla odstoupit neúplné přihlášky (chybí formulář k odstoupení přihlášky), která má být součásti. To mi potvrdila i ČOI. Neměla jsem důvod k odstoupeni, jelikož jsem doplňovala informaci k sběrnému místu. Váš obchodní zástupce má podávat pravdivé informace a obeznámit nabídky o aukci. Zeptat se zda-li o to mám zájem. A ne že získat podpis klamným způsobem a lží. Nejsem vědomá, že jsem podepsala plnou moc na to měla fintu a to otázkou, jak platím energie? Odpověděla jsem trvalým příkazem z účtu. Sama mi řekla, že má na to speciální papír, že by neudávala taky své číslo účtu. Tento podpis mi zneužila za účelem plné moci. Sankci od Vás jsem obdržela a uhradila 3630kč na Váš účet. Cítim se být podvedená a ráda bych, aby se tato situace vyřešila a sankce mi byla zpět vracená.


Požadované řešení

Prosím o pravdivé informace a stop podvodného jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 10:59, před 6 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Pokud by strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2019 13:40, před 6 lety

Dobrý den,

ano, to je v pořádku, kolegyně Vás navštívila z důvodu, který uvádíte, neobdržela jste námi zaslaný dopis, ve kterém se jednalo o zajištění slevy na energiích. Naše obchodní zástupkyně Vás taky správně informovala, že není žádná distributorka - je to obchodní zástupkyně, která Vám vše řádně vysvětlila a při podpisu smlouvy Vám i zanechala kopii přihlášky, kde máte všechny potřebné informace uvedeny taktéž. Pokud jste nesouhlasila s výběrovým řízení, mohla jste v zákonné lhůtě, kterou Vám nikdo neodepřel odstoupit a celá věc se nemusela řešit přes různé sítě a orgány. Bohužel jste si své chyby vědoma, proto jste i sankční poplatek za nedodržení podmínek uhradila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2019 15:57, před 6 lety


Petra Marková

Dobrý den,
neustále se obhajujete, že na odstoupení vaší přihlášky je 14 dnů to je sice fajn, ale vůbec neřešíte jak vaše zástupkyně vaší společnost prezentuje. V žádném případě nepadlo slovo a účel vaší nabídky. Řeším to, že vůbec jsem nebyla obeznámena vaší aukci to mi až došlo po 14 dnech po telefoním rozhovoru. Přihlašovala jsem sběrné místa mé dodávky energií a myslela jsem, že je to můj stávající dodavatel a potřebuje dopsat údaje.Jak bylo řečeno selhala česká pošta, když jsem se byla zeptat na místní poštu tak na mě pěkně koukali a nevěřili vlastním uším jak se někdo může ohánět takovou výmluvnou lži. A kde tedy ty dopisy skončily? Na tuto internetovou adresu si stěžoval p.Juroš se stejným problémem za jeho rodiče u které figurovala stejná obchodní zástupkyně a taky nebyli obeznámeni s nabídkou. Tak asi je někde něco špatně, ne? Neobhajujte se 14 dny to už jsem slyšela několikrát ale měla jsem být informována co nabízíte...jelikož se tak nestalo mám na to 1 rok a 14 dnů. Jak by se vám to líbilo kdyby jste byli na mém místě chci spravedlnost nic víc.Takova osoba tam nemá co dělat jestli chcete aby vaše společnost prosperovala. A nikdy bych to do té osoby neřekla,že může být taková podvodnice a nejraději bych tu sankcí požadovala od ní za to lhaní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.4.2019 09:13, před 6 lety

Dobrý den,

naše společnost se vůbec ničím neobhajuje, sdělujeme Vám pouze fakta.
Co se týče informování na místní poště, tento problém se vyskytl celorepublikově, spousta dopisů, které jsme zasílali, bohužel naši potencionální zákazníci neobdrželi, chyba byla v tom, že jsme je rozesílali pouze obyčejnou poštou, aspoň víme pro příště.
Co se týče Vaší stížnosti, již jsme zareagovali na všechny Vaše jiné stížnosti a komentáře. S obchodní zástupkyní jsme vše projednali a není pochyb o tom, že Vás řádně informovala a kopii přihlášky, kde je vše potřebné taktéž zanechala, což jste i vy sama potvrdila.
Sankční poplatek jste uhradila, jelikož jste si byla své chyby řádně vědoma, tímto je tedy i přihláška u naší společnosti ukončena a nejste již naším zákazníkem, o což Vám přeci šlo, když jste zaslala písemné odstoupení po zákonné lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.4.2019 12:18, před 6 lety


Petra Marková

Dobrý den,
tak znovu. O vaší nabídce nepadlo ani slovo mám z celé situace svědka, který mi to může potvrdit. Slečna Chmelová vyslechla naše problémy se kterým jsme se potýkali s jiným dodavatelem zanechala mi tu telefonní číslo ať ji zavolám jak celá věc dopadne snad že nebudu platit sankcí, mimochodem platila jsem ji vám a ne jim ,můžete jí to vyřídit, když mi telefon nezvedá a děkuji ji za nepříjemnou situaci do které mě dostala. Sama moc dobře věděla, že nic podepsat nemohu, když nemám dořešené jedno. Hlavně, že ona že je u ČEZ a inoggy a nikde jinde by nešla. Je to slovo proti slovu nemám důvod lhát jde vám jenom o podpisy a ne slevy které by prý nabízíte ,ale žijete ze sankcí na které lidi nalákate lži. Zaplatila jsem sankcí ať mi dluh nenarůstá a do budoucna nemám problémy. Kde jste vůbec na mou osobu telefonní číslo získali? Žádné slevy jsem nežádala jsem spokojená s dosavadním distributorem. Doufám že ČOI udělá ve vaší společnosti pořádek.Jak jsem zjistila nejsem sama a jsem v kontaktu s lidma, které tato situace potkala. Můžete mi prosím sdělit kde se nachází kancelář p.Chmelové? Když mi řekla ,že nemá ráda podomovní prodej a těší se do své kanceláře.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2019 08:25, před 6 lety

Dobrý den,

ochrana osobních údajů Vám nic neříká, vážená paní Marková, že zde jmenujete naši obchodní zástupkyni?
Spojím se tedy s naší obchodní zástupkyní, aby Vás kontaktovala v této záležitosti, jelikož zde zaznělo její jméno, což samozřejmě není správné.
V naší společnosti opravdu nikdo pořádek dělat nemusí, ne každému zákazníkovi se zavděčíte, je to logické a o podomní prodej se opravdu nejedná, když jste se schůzkou telefonicky souhlasila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2019 09:35, před 6 lety


Petra Marková

Dobrý den,
to nemá cenu s Váma řešit je to furt dokola, když si myslíte, že je všechno v pořádku tak si to myslete! Já jsem Vás chtěla upozornit co se děje v terénu Vaší společnosti za kalné praktiky. Slečna se Vám určitě nepřizná jak jedná za Vaši společnost to je jasné, když je Váše zaměstnankyně..měli by jste si vyslechnout i nás nemáme důvod proč vám lhát jenom se tím branime. Ráda budu když se mi slečna ozve a promluvíme si o tom. Celou dobu co u nás byla mluvily jsme jenom o nás a našem problémů maminka ještě řekla své problémy z minulosti a ona kroutila hlavou jak je to možné že se takové věci dějí. Byla tady s ní jedna žena a to říkala, že se zaučuje, fakt netuším co jí zaučila!Veškeré papíry jsem podepisovala těsně před odchodem. Vy říkáte osobní údaje? A co ta plná moc kterou jsem podepsala ani nevím a teď mi došlo, že si fotila můj občanský průkaz a na co? Nejvíc mě mrzí ty peníze, které jsem Vám uhradila, že nešly na nějakou dobrou věc kterou bych podpořila. Díky Vám se mi podařilo v naší obci prosadit zákaz podomovního prodeje, protože takovou situaci nepřeju nikomu a jak vidím tak u Vás se pravdy nikdy nedočkám. Nechápu slečnu jak může v té lži žít. Ať si zkusí vzpomenout na naší schůzku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 14:26, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.