Společnost


FANTASY ITALIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31335Neuznaná reklamace plavek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2019, před 6 lety

Lucie Fráňová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 8.6.2018 jsem zakoupila plavky Fantasy Italia hodnota 1250,-Kč v prodejně L. ŠPECIÁN v Mostě. Plavky byly používány k účelu jimi určené. Zhruba po šestém použití pustily na horním díle modrou barvu do bílomodrých proužků. Tato vada je velice viditelná. Plavky jsem vždy jen vymáchala ve vlažné vodě.(Musím podotknout, že výrobce ani na štítku neuvádí, jak materiál ošetřovat.) Zboží jsem reklamovala 20.2.2019. Dne 7.3.2019 jsem obdržela vyjadření - reklamace je neoprávněná a nelze ji vyhovět, z důvodu, že plavky byly testovány dle návodu k ošetření, tzn. ve vodní lázni o teplotě 30°C, a nebyla shledána mnou uváděná vada-nestálobarevnost materiálu. Paní prodavačka mě odkázala na výrobce.
Myslím, že mám nárok na uznání reklamace, z mé strany k žádnému porušení nedošlo.


Produkt

Plavky Curvy Kate - dvoudílné proužkované (námořnické)


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz nebo výměnu zboží za bezvadné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 10:47, před 6 lety

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2019 20:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.