Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.3.2019 kolem 7 hodiny ráno jsem si v budově hl.nádraží v Brně kupovala jízdenku do Jihlavy. Jízdenku jsem si zaplatila kartou na terminálu bylo napsáno : transakce provedena, ale paní u přepážky mi sdělila,že se peníze nezaúčtovali,že zkusí zavolat do banky,jestli peníze odešli. Na dotaz jestli stihnu vlak mi odpověděla, že neví. Po té mi řekla, že peníze mi z účtu odešli a ze ona v bance dala příkaz o zrušení a že si mám hlídat v bance,aby mě peníze vrátili..když jsem se paní zeptala na koho se mám obrátit kdyby mi peníze banka nevrátila arogantně mi odpověla ať laskavě nedělám z toho kovbojku..jízdenku jsem si zakoupila po druhé hotově..při platbě kartou mi nedala paní absolutně žádný doklad a jen arogantně pronesla, že pokud mi banka peníze nevrátí mám přijít na pokladnu na hl.nádraží...byla jsem zaskočena tak nevhodným chováním, kdy po mě vyletěla, když se ptám na dotaz na koho se můžu obrátit, kdyby mi ty peníze nebyli vráceny..a taky mě zarazilo,že mi nedala žádný doklad...takové chování je absolutně nevhodné!!! Jízdenku jsem platila dva krát o to by ani tak nešlo,ale o to, že se mi ani neomluvila, že nastal nějaký problém. Děkuji za vyřízení mé stížnosti.
S pozdravem
Ing.Lenka Badinková
Nevhodné chování přepážkové pracovnice
Ráda bych věděla, jestli když platím kartou a peníze odejdou z mého účtu a neukáže se platba u ČD a přepážková pracovnice volá do banky o zrušení platby, jestli mi neměla vydat doklad aspoň o zrušení platby, nebo se mnou sepsat záznam o jednání..a ne me odbít,že si mám hlídat účet jestli mi vrátili peníze a ještě mít nevhodné chovaní. Děkuji
|
Tweet |
Dle ustanovení § 16 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen na žádost spotřebitele vydat doklad o zakoupení výrobku nebo o poskytnutí služby s uvedením data prodeje výrobku nebo poskytnutí služby, o jaký výrobek nebo o jakou službu se jedná a za jakou cenu byl výrobek prodán nebo služba poskytnuta.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.