Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Stejně jako ostatní zde,kteří si stěžují i mě strhla společnost v únoru 2019 částku 2.247 kč aniž by mě informovala.Přihlásil jsem se na seznamku na 1 měsíc zkušebně a poté již službu nepoužíval ani jsem si nic neprodlužoval.Ve výpisu banky pak vidím stržený obnos.
Chci okamžité zrušení mého profilu a už žádný stržený obnos za něco co nevyužívám.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
p.Hlaváčkovi jsem zaslal e-mail a čekám na jeho reakci. 15.5. 2019 mě byla opět stržena částka 2.247,-kč z mého účtu !
Jak lze nalézt i u jiných stížností, informace poskytované spotřebitelům o automatickém prodloužení nejsou dle našeho názoru dostatečné, takže společnost nemá nárok na úhradu poplatku za prodloužení. Je však vhodné služby společnosti vypovědět. Situaci doporučujeme spotřebiteli řešit také s bankou prostřednictvím tzv. chargebacku, případně blokací.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.