Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Poslal jsem peníze, 519,- Kč, dne 04.02.2019 na účet 2301252729/2010 s variabilním symbolem 1190126920. Správný v.s. je 1190178302. Zboží pochopitelně nepřišlo. Prosím o dořešení tohoto problému.
S pozdravem
Ing.Libor Vala,CSc
šedá mikina TRAVOLA
potřebuji dořešit a zboží poslat
|
Tweet |
Neuvedení variabilního symbolu či jeho nesprávné zadání může způsobit nesprávné přiřazení platby. V takovém případě je zapotřebí neprodleně kontaktovat přímo příjemce platby, zda i bez tohoto údaje dokáže platbu správně přiřadit.
Variabilní symbol plní funkci přesného určení účelu platby a osoby, která ji činí. Příjemce je tak schopen danou platbu lépe identifikovat. Je-li nepřesně zadán, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k nakupujícímu už není jednoduché. Aby spotřebiteli nehrozilo prodlení se zaplacením, musí dát příjemci na vědomí, že se chyba stala a uvést oba variabilní symboly, chybný a ten správný.
Dobrý den, Vaše platba bohužel zatím nebyla spárována s Vaší objednávkou.
Prosíme Vás tedy o zaslání potvrzení o zaplacení na náš email, poté Vaši platbu s objednávkou spárujeme.
Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za komplikace.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.