Společnost


ShipGratis Limited - POŠTA ZDARMA

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#31343Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2019, před 6 lety

Libor Vala

Znění stížnosti

Dobrý den.
Poslal jsem peníze, 519,- Kč, dne 04.02.2019 na účet 2301252729/2010 s variabilním symbolem 1190126920. Správný v.s. je 1190178302. Zboží pochopitelně nepřišlo. Prosím o dořešení tohoto problému.
S pozdravem
Ing.Libor Vala,CSc


Produkt

šedá mikina TRAVOLA


Požadované řešení

potřebuji dořešit a zboží poslat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 09:47, před 6 lety

Neuvedení variabilního symbolu či jeho nesprávné zadání může způsobit nesprávné přiřazení platby. V takovém případě je zapotřebí neprodleně kontaktovat přímo příjemce platby, zda i bez tohoto údaje dokáže platbu správně přiřadit.

Variabilní symbol plní funkci přesného určení účelu platby a osoby, která ji činí. Příjemce je tak schopen danou platbu lépe identifikovat. Je-li nepřesně zadán, peníze sice dorazí na správný účet, ale přiřadit je k nakupujícímu už není jednoduché. Aby spotřebiteli nehrozilo prodlení se zaplacením, musí dát příjemci na vědomí, že se chyba stala a uvést oba variabilní symboly, chybný a ten správný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2019 08:08, před 6 lety

Dobrý den, Vaše platba bohužel zatím nebyla spárována s Vaší objednávkou.
Prosíme Vás tedy o zaslání potvrzení o zaplacení na náš email, poté Vaši platbu s objednávkou spárujeme.
Děkujeme Vám za pochopení a omlouváme se za komplikace.

S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 08:21, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2019 14:48, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 09:08, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.