Společnost


HiTech Electronics s.r.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31344Odstoupení od kupní smlouvy - nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2019, před 6 lety

Marie Bezděková

Znění stížnosti

Dne 8.12.2018 v e-shopu Hi Tech Elektronics objednán test věrnosti s UV lampou za 1 780 Kč (č. objednávky 13.15328). po obdržení zboží nevalné kvality jsem odstoupila písemně od kupní smlouvy a tu společně se zbožím zaslala zpět prodejci (číslo balíku RR 828281625 CZ) dne 23.12.2018. Do dnešního dne jsem peníze za vrácené zboží neobdržela a po opakovaných dotazech a urgencích na prodejce se mi dostalo zatím jen vysmívání a arogantních emailů, peněz však nikoliv.Již jsem ztratila naději, že mi je zloději a podvodníci z Hi tech Elektronics vrátí...


Produkt

test věrnosti s UV lampou v ceně 1 780 Kč


Požadované řešení

vrácení peněz na účet, který jsem v průvodním dopise s vráceným zbožím uvedla. Při neochotě podání trestního oznámení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 07:14, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2019 20:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.