Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na tomto e-shopu jsem si objednala "krycí" make-up, který bohužel je pouze mastná náhražka.Make-up přišel v čínské krabičce kde byly pouze jen čínské znaky bez jakéhokoli dodacího listu a českého letáku alespoň o složení výrobku. Na stránkách bohužel nemají žádný telefonický kontakt a na emaily nereagují.Chci za tuto klamavou reklamu vrátit peníze, ale bohužel nevím kam se obrátit.Za případnou pomoc děkuji, přece není možné aby se takto eshopy obohacovali.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Kosmetické přípravky by měly být označeny názvem, složením a dobou trvanlivosti. K čemu přípravek slouží a jak se má používat, tak tyto informace musejí být v českém jazyce. Zbytek povinných textů již v češtině být nemusí. Složení se uvádí jen latinsky a doba spotřeby může být vyjádřena symbolem. Jeho význam lze najít v příslušné příloze evropského nařízení č. 1223/2009.
Prodávající má povinnost vydat doklad o zakoupení výrobku s povinnými náležitostmi, pouze pokud o to spotřebitel požádá, podle § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k zaslání dokladu ve smyslu § 16 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele písemně za využití poštovních služeb, nejlépe doporučeně s dodejkou.
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.