Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
Obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc pri riešení kompenzácie nákladov, ktoré mi vznikli počas letov so spoločnosťou ČSA. Na spoločnosť som sa obrátila už niekoľko krát prostredníctvom portal, avšak bez akejkoľvek reakcie z ich strany.
Nižšie preposielam bližšie informácie:
dňa 22/12/2018 som vytvárala sťažnosť prostredníctvom ČSA formuláru, avšak do dnešného dňa som neobdržala žiadnu spätnú väzbu. Nakoľko Vás nie je možné zastihnúť iným spôsobom, vytváram sťažnosť opätovne!
Due to delayed flight from KSC to PRG - OK961 - 10th of December - luggage company didn't load my baggage on the flight OK760 from PRG to CDG. I (me and approx 8 another people) didn't find my baggage at the airport in CDG. Our baggage has been delivered to the hotel 2 days later on 12th of December. I was on the business trip, that's why was very desirable to buy the most basic hygiene needs and clothing. Unfortunately, on the way back the situation with delayed baggage has been repeated...Due to delayed flight from CDG to PRG - OK761 - 14th of December - luggage company didn't load my baggage on the flight OK966 from PRG to KSC. My baggage has been delivered to my home place 3 days later on 17th of December. After my arrival from the business trip I traveled out of my home place, that's why was really necessary to buy the most basic hygiene needs, which have been packed in my delayed baggage...
Please find enclosed all of the bills related to this situation = 107,24€ Thanks in advance to speed up the processes.
Kompenzácia vzniknutých nákladov
|
Tweet |
Cestující by se měl primárně obrátit na leteckého dopravce, který operoval let, v jehož rámci došlo ke ztrátě, zpoždění, zničení zavazadla nebo v jehož rámci došlo k neoprávněnému účtování poplatků při odbavení zavazadel. Lhůta k uplatnění reklamace činí dle Montrealské úmluvy 7 dní ode dne převzetí poškozeného zavazadla a 21 dní ode dne předání zpožděného zavazadla. Uplatnění nároku u leteckého dopravce je podmínkou pro případné následné podání žaloby u civilního soudu.
Pokud mezi cestujícím a tuzemským leteckým dopravcem vznikne spor ohledně práv a povinností z přepravní smlouvy, je cestující oprávněn podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu (ADR) u České obchodní inspekce. V případě dopravce z jiného členského státu EU, Norska nebo Islandu se lze obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Více informací naleznete na následujícím odkazu: www.evropskyspotrebitel.cz.
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.