Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#31351Chytrý depilátor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2019, před 6 lety

Jana Kaiserová

Znění stížnosti

Dobry den!Dne 20.2.2019 jsem obdrzela chytry depilator kdy jsem jiz pri rozbalovani si vsimla ze byl urcite jiz v minulosti vybaleny krabicka roztrzena.Depilator jsem dle navodu plne nabila ze ho vyzkousim.Strojek se na vterinu dve zapnul rozsvitil ale ihned zase vypnul.Nereagoval na zadny uhel naklonu aby se zase zapnul.Po nejake dobe zase se zapnul ale opet zase na par vterin opet se vypnul a opet nereagoval na jakekoliv manipulace.Vse jsem znechucene opet zabalila zpet okamzite zvedla telefon jak lze provest reklamaci.Zvedl mi to prijemny muzsky hlas zaslal na meil prislusne meily vse vysvetlil.Okamzite jsem vse provedla podle instrukci a hned 21.2.2019 jsem reklamaci zaslala.Dnes mi dosly penize ale jen za ten depilator ja pri prevzeti platila 423Kc dostala jsem jen 369Kc.A musela jsem i zaplatit postovne pri zasilani reklamace ja jim coz bylo 57Kc.Takze tahle zkusenost mne vysla na dalsich 111Kc domnivam se ze kdyz za to nemohu byl mi odeslan zmetek ze by mi meli byt proplaceny vsechny naklady.Prosim o vyjadreni.Dekuji!


Požadované řešení

Vraceni nakladu pri zaslani vyrobku mne a ja jim.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 11:26, před 6 lety

Co se týká nároku na náhradu poštovného k uplatnění reklamace, ustanovení § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, zakládá právo na náhradu nutných nákladů při uplatnění práva. Předpokladem vzniku nároku je uplatnění reklamace a uznání vady ze strany prodejce. Uvedené právo se vztahuje na případy uznané reklamace, tedy reklamace vyřízené opravou, výměnou věci, ale i odstoupením od kupní smlouvy.

Mezi tyto nutné náklady lze například zahrnout:
- jízdné při cestě do prodejny, kde byla reklamace uplatňována, jakožto i jízdné za cestu za účelem vyzvednutí reklamované věci,
- poštovné při písemném uplatňování práv z odpovědnosti za vady,
- apod.

Je ovšem potřeba prokázat, jaké náklady vznikly (např. předložením účtenek, předložením ceníku poštovních služeb, atd.).

Pokud byla následně reklamace vyřízena tak, že prodejce vrátil peníze, došlo tedy k odstoupení od smlouvy a prodejce pak má povinnost vrátit peníze, které od spotřebitele přijal, tj. i peníze, které spotřebitelka prodejci uhradila za poštovné za původní dodání zboží.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2019 20:42, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.