Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#31352Nevrácení přeplatku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2019, před 6 lety

Vlastimil Charvát

Znění stížnosti

Stabil je velmi nesolidní firma,vyučtování jsme po mnoha urgencí nakonec dostali až po roce a půl,navíc si po dva měsíce neoprávněně navýšili zálohy,přesto že už jsme mněli v té době značný přeplatek.22.2.byla splatnost přeplatku a i přesto že jsem hned po obdržení vyučtování odeslal na žádost přímo Stabilu své číslo účtu,do dnes jsem peníze neobdržel.Komunikace přes email je jedna vymluva za druhou.zvažuji na Stabil podat trestní oznámení,


Produkt

elektřina


Požadované řešení

Vrátit přeplatek,omluva popřípadě kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2019 11:43, před 6 lety

Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2019 10:54, před 6 lety

Dobrý den,
složenka se nám včera vrátila jako nevyzvednutá, ptoto kolegyně bude dnes kontaktovat zákazníka o znovu sdělení čísla účtu, protože se ho nepodařilo dohledat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2019 08:50, před 6 lety


Vlastimil Charvát

Dobrý den,děkuji za pomoc v jednání ze stabilem.Sice jsme se museli ozvat sami a doslovně žádat peníze na účet,jinak nám paní zdělila že se je opět chystají poslat složenkou i přesto že jsme od začátku složenku odmítali.Nic méně do dvou dnů peníze na ůčet přišli.Charvát

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2019 08:19, před 6 lety

Dobrý den, situaci tedy můžeme pokládat za vyřízenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.3.2019 10:22, před 6 lety


Vlastimil Charvát

Hodnocení: