Počet nahlášených stížností: | 186 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.11.2018 jsem objednala zboží a ihned zaplatila on line kartou.
Kopie výpisu z účtu provedené úhrady je zde :
file:///C:/Users/netbook01/SkyDrive/MOJE/Vypisi%20P%C5%BD%C3%9A/PTV_TPS_PSB_CZ.pdf
Následně jsme obdržela potvrzení o přijetí objednávky a proformu faktury (viz níže):
Od: info@levne-hracky-eshop.cz
> Komu: mariebur@centrum.cz
> Datum: 28.11.2018 23:06
> Předmět: potvrzení objednávky, platební údaje
>
Dobrý den,
děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme.
ČÁSTKU 420 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA
ČÍSLO ÚČTU: 2601341563/2010
VARIABILNÍ SYMBOL: 1802017467
Zaplaít ONLINE mužete na tomto odkazu. ZAPLATÍT ONLINE
PLATBY ZE SLOVENSKA:
CZ7920100000002601341563
BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX
Prijemce : Cheep flight logistics s.r.o.
O PŘIJETÍ PLATBY A ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY VÁS BUDEME INFORMOVAT EMAILEM.
DĚKUJEME S POZDRAVEM
TÝM https://levne-hracky-eshop.cz/
https://levne-hracky-eshop.cz/cart/factura/17467
https://levne-hracky-eshop.cz/cart/facturalogin/facturaa/17467
Po měsíci, kdy nic nepřišlo jsme začala zboží urgovat
Obdržela jsme tuto zprávu :
> Od: objednavkyzb@seznam.cz
> Komu: "Marie Buriánová"
> Datum: 14.12.2018 17:29
> Předmět: Re: potvrzení objednávky, platební údaje
>
Dobrý den, Váš dotaz byl předán na účetní oddělní. Budeme Vás kontaktovat do 3 dnů. S přáním hezkého dne Podpora zákazníků objednavkyzb@seznam.cz Tel.: 373 547 690
Ovšem žádná informace nepřišla ani za týden ani za další měsíc.Poslala jsme několik dalších urgencí, na které nikdo nereagoval, teprve na moji 4 urgenci přišla odpověď:
> Od: objednavkyzb@seznam.cz
> Komu: "Marie Buriánová"
> Datum: 29.01.2019 16:51
> Předmět: Re: Fwd: Re: potvrzení objednávky, platební údaje
>
Dobrý den, výrobce zrušil vaši objednávku z důvodu že zboži o které se jedna došlo na skladě. Můžeme zboží objednat znova a nebo vratit vám na učet ze kterého platba přišla. Co s tím uděláme ? Děkujeme
Obratem jsme jim zaslala svoje přání, vrátit peníze na můj účet.
Ovšem nic se dlouho nedělo, poslala jsme další 2 urgence a stále nic !!!
_ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Marie Buriánová"
> Komu: objednavkyzb@seznam.cz
> Datum: 08.03.2019 14:35
> Předmět: Fwd: Re: potvrzení objednávky, platební údaje
>
Dobrý den,
jak vidím tak stále se neděje nic k vyřešení problému s nedodáním objednaného zboží a vrácením peněz za toto zboží ! Je docela asi již čas začít to řešit jiným způsobem, nejprve to zkusíme mediálně, tj, zveřejněním veškeré této korespondence na sociálních sítích, by se potencionální zákazníci nad konáním vaší firmy zamylseli a raději NIC neobjednávali. Tak to zkusím v pondělí, do té doby máte čas mi peníze zaslat.
Buriánová Marie
______________________ Původní zpráva: ________________________
> Od: "Marie Buriánová"
> Komu: objednavkyzb@seznam.cz
> Datum: 25.02.2019 20:21
> Předmět: Fwd: Re: potvrzení objednávky, platební údaje
>
Dobrý večer,
tak uběhl zase měsíc od doby, kdy jste mi slíbili vrácení peněz na můj účet z důvodu, že zboží již není na skladě. (to co jste mi sami napsali si můžete přečíst níže, je zvýrazněno červenou barvou.. Nechápu , jak může v tomto státě fungovat organizace, která se takto chová ke svým zákazníkům. To u vás ještě někdo něco objednává ??
Takže, pokud jste to nepochopili, tak tedy já vám na účet zaplatila 420 Kč za zboží, které jste mi nedodali a tak mi laskavě tuto částku vraťte na účet, ze kterého byly peníze vám odeslány kartou, tj. na číslo 1182942 / 0300 .
Děkuji
Buriánová Marie
Jak vidím, nejsem jediná, kdo má s touto firmou problém a proto nechápu, jak může tato firma u nás ještě fungovat. Byla bych ráda, kdybych se mohla připojit do skupiny stěžovatelů a zvýšit tak možnost žalování těch lumpů, kteří tu klamou a šacují naše lidi.
Děkuji za pomoc.
Buriánová
Požadovala jsem vrácení uhrazených peněz.Firma hřeší na to, že částka 420 Kč je tak malá, že se o ni nikdo nebude zajímat ? Nemylte se, pro mě, důchodkyni je to částka dosti veliká, abych o její získání zpět zabojovala,ale hlavně jde o princip slušnosti a neslušnosti k zákazníkovi, klientovi.
Jednání vaši firmy nemá nic společného se slušností a tudíž nemáte na našem trhnu co pohledávat.
Marie Buriánová
Klešice č. 28
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitelka by měla co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.