Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. 18.3.2014 jsem v Alze na Praze7 koupil notebook Acer Aspire E1-572G. 14.4.2014 jsem ho přes Počítačovou pohotovost na Praze 2,poslal do servisu Acer v Brně na záruční servis z důvodu, že baterie nejde dobít na 100% a její kapacita stále klesá. Asi po dvou týdnech se ozvali s Poč.pohotovosti,že se jim ozvali z Aceru a že je poškozená klávesnice a bude to stát 1457Kč. Klávesnice byla v pořádku i podle předávacího protokolu v Poč.pohotovosti.A Acer mi nechtěl udělat baterii v rámci záruky pokud nezaplatim klávesnici. Nakonec sem zaplatil a 30.4 jsem dostal počítač ze servisu. 9.5.2014 sem odvezl počítač do Alzy na reklamaci, protože baterie
dělá to samé.
Acer Aspire E1-572 Sériové číslo:NXM8JEC0023441CE5F3400
Vrátit peníze za rozbitou klávesnici, která byla předtím než se poslala do Aceru v Brně v pořádku.
|
Tweet |
V tomto případě by bylo nutné prokázat, kde došlo k poškození - pokud byla klávesnice v pořádku před předáním Mobilní pohotovosti, bude třeba vyžádat si dokumentaci, že byla i v pořádku servisem převzata. Zároveň neměla být tato částka hrazena, pokud by nebylo prokázáno, že notebook již rozbitý převzali - servis ani prodejce není oprávněný podmiňovat jinou záruční opravou uhrazením opravy nezáruční, pokud spolu vady nijak nesouvisí.
Pokud se vada vyskytla opětovně, doporučujeme uplatnit ji u prodejce a popsat podrobně stav výrobku.
Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.