Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,už více jak 14dní jsem řešil problém s rychlostí do mobilu přes modem do zásuvky,Měl jsem po týdnu po vyzkoušení tohoto přístroje se zastavit ma předem domluvenou schůzku s obchodem T-mobile v Boskovicích,žel dotyčná osoba tam nebyla až dneska se mě omlouvala ,že byla nemocná a můj problém měl vyřešit její kolega,ten si s mým problémem nevěděl rady a tak mě doporučil změřit so rychlost na internet což jsem učinil a žel i přesto že se mě v termínu ozval operator z t-mobile,problém který jsem s ním řešil se nevyřešil,až teď v tomto týdnu díky operátorovi který mě volal jsem mu mohl vysvětlit svůj problém a jediný on mě ho pomohl vyřešit,po něm mě měl informovat nějaký technik a spolu ten problém vyřešit,domluvili jsme se o návratu modemu do obchodu ,protože technik zjistil,že mám svůj vlastní a protože používám pevnou linku tedy i zásuvku do zdířkami na telefon tak mě doporučil abych si ho tam znovu připojil a tento vrátil do obchodu ,to bylo včera, jenže ta paní nejen že se chovala arogantně,a velmi nepříjemné vystupování mě odmítla modem vzít, a když už ano, tak si všimla že obal modetu-krabice byla otevřená z jiné strany , jinak přístroj je funkční a nepoškozený a teď prý mám čekat jestli si ten přístroj vezmou nebo ne s pozdravem p.Obr Boskovice
Vrácení modemu ale s poškozeným obalem
|
Tweet |
Jestliže spotřebiteli plyne právo na odstoupení od kupní smlouvy (ať už ze zákonného důvodu nebo z uzavřené smlouvy se společností), spotřebitel je povinen při odstoupení vrátit zboží ve stejném stavu, včetně originálního obalu. Pokud spotřebitel obal částečně znehodnotil při nakládaní s ním, tak je prodejce i tak povinen zboží přijmout a vrátit spotřebiteli peníze, avšak má právo strhnout si částku přiměřenou porušené krabici.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.