Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31382Neuznaná reklamace 'poškození papírového obalu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 6 lety

Ladislav Obr

Znění stížnosti

Dobrý den,už více jak 14dní jsem řešil problém s rychlostí do mobilu přes modem do zásuvky,Měl jsem po týdnu po vyzkoušení tohoto přístroje se zastavit ma předem domluvenou schůzku s obchodem T-mobile v Boskovicích,žel dotyčná osoba tam nebyla až dneska se mě omlouvala ,že byla nemocná a můj problém měl vyřešit její kolega,ten si s mým problémem nevěděl rady a tak mě doporučil změřit so rychlost na internet což jsem učinil a žel i přesto že se mě v termínu ozval operator z t-mobile,problém který jsem s ním řešil se nevyřešil,až teď v tomto týdnu díky operátorovi který mě volal jsem mu mohl vysvětlit svůj problém a jediný on mě ho pomohl vyřešit,po něm mě měl informovat nějaký technik a spolu ten problém vyřešit,domluvili jsme se o návratu modemu do obchodu ,protože technik zjistil,že mám svůj vlastní a protože používám pevnou linku tedy i zásuvku do zdířkami na telefon tak mě doporučil abych si ho tam znovu připojil a tento vrátil do obchodu ,to bylo včera, jenže ta paní nejen že se chovala arogantně,a velmi nepříjemné vystupování mě odmítla modem vzít, a když už ano, tak si všimla že obal modetu-krabice byla otevřená z jiné strany , jinak přístroj je funkční a nepoškozený a teď prý mám čekat jestli si ten přístroj vezmou nebo ne s pozdravem p.Obr Boskovice


Požadované řešení

Vrácení modemu ale s poškozeným obalem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 10:25, před 6 lety

Jestliže spotřebiteli plyne právo na odstoupení od kupní smlouvy (ať už ze zákonného důvodu nebo z uzavřené smlouvy se společností), spotřebitel je povinen při odstoupení vrátit zboží ve stejném stavu, včetně originálního obalu. Pokud spotřebitel obal částečně znehodnotil při nakládaní s ním, tak je prodejce i tak povinen zboží přijmout a vrátit spotřebiteli peníze, avšak má právo strhnout si částku přiměřenou porušené krabici.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.