Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31387Nepřipsaný kredit po nákupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 32 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 6 lety

Ladislav Bubenčík

Znění stížnosti

Včera 14.3,2019 11.15hod jsem si koupil v bankomatu K B v Mostě kredit za 300kč Doposut není připsán váš automat mne sprostě okradl proto vás žádám o nápravu.

l.Bubenčík


Produkt

dobíjení


Požadované řešení

připsání kreditu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2019 14:39, před 6 lety

Standardní čas navýšení kreditu po jeho dobití je několik minut. Výjimečně se může stát, že dobití neproběhne okamžitě. V tomto případě lze vyčkat 24 hodin. Pokud se ani v této lhůtě kredit nenavýší, je třeba nahlásit nepřičtení kreditu operátorovi, který by měl zajistit nápravu, pokud došlo k chybě na jeho straně.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.