Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera 14.3,2019 11.15hod jsem si koupil v bankomatu K B v Mostě kredit za 300kč Doposut není připsán váš automat mne sprostě okradl proto vás žádám o nápravu.
l.Bubenčík
dobíjení
připsání kreditu
|
Tweet |
Standardní čas navýšení kreditu po jeho dobití je několik minut. Výjimečně se může stát, že dobití neproběhne okamžitě. V tomto případě lze vyčkat 24 hodin. Pokud se ani v této lhůtě kredit nenavýší, je třeba nahlásit nepřičtení kreditu operátorovi, který by měl zajistit nápravu, pokud došlo k chybě na jeho straně.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.