Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vzhledem k mnoha negativním recenzím a mnoha a mnoha stížnostem na Vaši firmu žádám o okamžité zrušení VIP členství - Premiového účtu na internetovém portále be2 - seznamka, které jsem dnes objednala a zaplatila, avšak již v žádném případě nemám zájem o jeho trvání, potažmo jakékoliv prodlužování členství! Dle Vašeho návodu ve Všeobecných podmínkách jsem zaslala výpovědní mail s naskenovanou žádostí o odstoupení ze smlouvy s vlastnoručním podpisem a tímto očekávám okamžité zrušení mého premiového účtu a vrácení peně na mnou uvedené číslo účtu.
Žádám o okamžité odstoupení od smlouvy vypovězené dnes 15.3.2019 zrušení mého Premiového účtu a všech mých osobních dat na vašem portále, jakožto zrušení jakéhokoliv automatického prodlužování.Vrácení celé částky na účet mnou zvolený.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den ,
záležitost je již vyřešena.
Děkuji za pomoc
Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.