Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31391Klamavé jednání / jak docílit odstoupení/výpovědi smlouvy včas

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 6 lety

Lucie Krotilová

Znění stížnosti

Dobrý den, 10.3.2019 jsem se zaregistrovala na Academic Singles se zkušebním členstvím na 1 měsíc za 156 Kč. Poté, co mi až po registraci přišel e-mail se sdělením, že automaticky bude prodlouženo členství za 2247 Kč na další 3 měsíce - o což ani nemám zájem a ani bych na takovou podmínku, byla-li by zřetelně uvedena v nabídce, nepřistoupila. Zároveň, chování seznamky odpovídá spíše náhodně generovaným zprávám, nikoliv reálným lidem. Zaslala jsem dnes společnosti e-mailem a dopisem formulář na odstoupení od smlouvy, ale není z obchodních podmínek jasné, zda odstoupení je možné / platné, pokud jsem služby využila. Napsala jsem tedy i dle pokynů výpověď, tu jsem odeslala dnes e-mailem. Zatím bez odpovědi. Rozhodně nechci nikomu platit 2247 Kč. Jak mám prosím dále postupovat?

Děkuji

Lucie Krotilová


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy / výpověď smlouvy, vymazání všech identifikačních údajů, zabránění požadování další platby / automatického obnovení dalšího členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 10:42, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2019 13:50, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2019 06:15, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2019 20:38, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.