Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 10.3.2019 jsem se zaregistrovala na Academic Singles se zkušebním členstvím na 1 měsíc za 156 Kč. Poté, co mi až po registraci přišel e-mail se sdělením, že automaticky bude prodlouženo členství za 2247 Kč na další 3 měsíce - o což ani nemám zájem a ani bych na takovou podmínku, byla-li by zřetelně uvedena v nabídce, nepřistoupila. Zároveň, chování seznamky odpovídá spíše náhodně generovaným zprávám, nikoliv reálným lidem. Zaslala jsem dnes společnosti e-mailem a dopisem formulář na odstoupení od smlouvy, ale není z obchodních podmínek jasné, zda odstoupení je možné / platné, pokud jsem služby využila. Napsala jsem tedy i dle pokynů výpověď, tu jsem odeslala dnes e-mailem. Zatím bez odpovědi. Rozhodně nechci nikomu platit 2247 Kč. Jak mám prosím dále postupovat?
Děkuji
Lucie Krotilová
Odstoupení od smlouvy / výpověď smlouvy, vymazání všech identifikačních údajů, zabránění požadování další platby / automatického obnovení dalšího členství.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.