Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den. Jiz radu let jsem vasim zakaznikem.Pred 2 mesici jsem dostal od vaseho cool centra nabidku na vylepseni sluzeb. Bohuzel jsem se nechal napalit a naletel jsem na nabidku ve ktere jsem udajne mel za pausaly ktere dosud platim mel platit mene nez dosud. Pri dnesnim vyuctovani jsem ale zjistil ze platim jeste vice nez doposud. Nelibi se mi tudis jednani vasich asistentek,ktere nabizeji a lakaji klienty a pritom je vysledek jeste horsi...Ze sluzbama tudiz nejsem spokojeny a dalsi smlouvu s vami jiz nebudu prodluzovat. Fertek Zdenek
odpoved
|
Tweet |
Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.
Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.