Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31394Stažení peněz, problém zrušení účtu premium a deaktivace účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 6 lety

Tereza Petrovská

Znění stížnosti

Dobrý den, minulý měsíc jsem si založila seznamovací účet na Be2, zaplatila jsem poplatek 149,- za premium účet o kterém jsem myslela, že je jednorázový. Účet jsem se snažila zrušit už před 14dny ale bez zrušení členství to nešlo,tak jsem to nechala být s tím že členství vyprší a já poté budu moci účet normálně zrušit. Nepřišlo žádné upozornění že mi členství bude za nějakou dobu buď zrušeno nebo obnoveno. Dnes v odpoledních hodinách jsem zjistila, že mi agentura bez mého vědomí či jakéhokoliv upozornění strhla z účtu přes 2000,- Kč. Jsem matka samoživitelka, 149,- Kč mi nepřišlo tak hrozných ale 2247,- Kč je na mě opravdu moc. Dále, když se přihlásím na svůj účet a snažím se deaktivovat účet, píše mi to že musím nejdříve zrušit členství a to není tak jednoduché.Chtějí to písemně. Samozřejmě vyplněný formulář nelze vytisknout. Snažila jsem se to nějak řešit s nimi, napsala jsem na zákaznickou linku, kde budu čekat 5 pracovních dní než vůbec něco začnou řešit. Další věc, která mě dnes docela dost vytočila je, že od začátku mě to jak z aplikace i přes web při najetí na podmínky či kontakt z účtu úplně vyhodí. Prosím o nápravu.


Produkt

Seznamovací aplikace


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz, zrušení premium účtu a deaktivaci účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 10:34, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2019 13:47, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2019 06:15, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2019 20:38, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.