Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 28.2.2019 jsem nalezl odkaz na stránky společnosti be2, založil jsem si zde účet a také zaplatil vstupní poplatek 149 Kč, ovšem dle recenzí, velkému množství ošizených lidí na internetu a také vlastním zkušenostem s touto stránkou, která se již sama o sobě tváří velmi podezřele jsem zažádal o vypovězení členství na email zakaznickyservis@be2.cz . Prozatím mi došla pouze automatická odpověď typu že otázku mi zodpoví do 5ti pracovních dní. Tuto stížnost zde zadávám jako pojistku v případě eskalace problému.
Internetové stránky be2
Vypovědět členství, smazat profil a smazat mé osobní informace, také jelikož výpověď byla odeslána a dle automatické odpovědi doručena více jak 4 dny před automatickým prodloužením členství, tak očekávám, že k žádnému prodloužení členství nedojde.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
na email michal.hlavacek@be2.com jsem posílal dle jiných diskuzí zde na dTestu a také na dalších forech výpověď premiového účtu mezi prvními a obratem mi přišel mail ve tvaru Mailer daemon Nedoručitelná zpráva, naštěstí zakaznickyservis@be2.cz, kam jsem také email zaslal se v pondělí ozvali a odeslali odpověď že výpověď byla schválena (také mi došel samostatný email o výpovědi) a že mám požádat o smazání účtu na emailu ochrana@be2.cz. Tam jsem posílal email již v pondělí a včera mi přišla odpověď, zda opravdu chci účet smazat, po mé odpovědi že ano mi dnes byla doručena zpráva že účet bude v následujících 0 dnech smazán a že pokud budu chtít využívat služeb be2 v budoucnu, mám si založit účet nový, což neplánuji. Ovšem zaskočil mě dodatek v tomto dnešním emailu že moje určité osobní údaje kvůli obchodním a daňověprávním předpisům budou po dobu 10 let uchovávány, čemuž tak trochu nerozumím, hlavně s ohledem na změny se zpracováváním osobních informací dle gdpr. Proto jsem se chtěl zeptat, zda na to mají právo či nikoliv a hlavně jak se tyto obchodní a daněprávní předpisy mohou týkat mě. Děkuji.
Co se týče obchodních předpisů, zde také nevíme, co by společnost mohla mít na mysli. V případě daňových předpisů je archivační lhůta 10 let stanovena zákonem o dani z přidané hodnoty pro daňový doklad. V daném případě se jedná o zpracování údajů, které je nutné pro plnění právní povinnosti správce. Správce by ale měl o všech důvodech pro zpracování a uložení osobních údajů srozumitelně informovat.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla své jednání spotřebiteli vysvětlit.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.