Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31396Žádost o vypovědění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2019, před 6 lety

Marcel Novotný

Znění stížnosti

Dne 28.2.2019 jsem nalezl odkaz na stránky společnosti be2, založil jsem si zde účet a také zaplatil vstupní poplatek 149 Kč, ovšem dle recenzí, velkému množství ošizených lidí na internetu a také vlastním zkušenostem s touto stránkou, která se již sama o sobě tváří velmi podezřele jsem zažádal o vypovězení členství na email zakaznickyservis@be2.cz . Prozatím mi došla pouze automatická odpověď typu že otázku mi zodpoví do 5ti pracovních dní. Tuto stížnost zde zadávám jako pojistku v případě eskalace problému.


Produkt

Internetové stránky be2


Požadované řešení

Vypovědět členství, smazat profil a smazat mé osobní informace, také jelikož výpověď byla odeslána a dle automatické odpovědi doručena více jak 4 dny před automatickým prodloužením členství, tak očekávám, že k žádnému prodloužení členství nedojde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 10:08, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2019 13:47, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.3.2019 15:37, před 6 lety


Marcel Novotný

Dobrý den,
na email michal.hlavacek@be2.com jsem posílal dle jiných diskuzí zde na dTestu a také na dalších forech výpověď premiového účtu mezi prvními a obratem mi přišel mail ve tvaru Mailer daemon Nedoručitelná zpráva, naštěstí zakaznickyservis@be2.cz, kam jsem také email zaslal se v pondělí ozvali a odeslali odpověď že výpověď byla schválena (také mi došel samostatný email o výpovědi) a že mám požádat o smazání účtu na emailu ochrana@be2.cz. Tam jsem posílal email již v pondělí a včera mi přišla odpověď, zda opravdu chci účet smazat, po mé odpovědi že ano mi dnes byla doručena zpráva že účet bude v následujících 0 dnech smazán a že pokud budu chtít využívat služeb be2 v budoucnu, mám si založit účet nový, což neplánuji. Ovšem zaskočil mě dodatek v tomto dnešním emailu že moje určité osobní údaje kvůli obchodním a daňověprávním předpisům budou po dobu 10 let uchovávány, čemuž tak trochu nerozumím, hlavně s ohledem na změny se zpracováváním osobních informací dle gdpr. Proto jsem se chtěl zeptat, zda na to mají právo či nikoliv a hlavně jak se tyto obchodní a daněprávní předpisy mohou týkat mě. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 10:07, před 6 lety

Co se týče obchodních předpisů, zde také nevíme, co by společnost mohla mít na mysli. V případě daňových předpisů je archivační lhůta 10 let stanovena zákonem o dani z přidané hodnoty pro daňový doklad. V daném případě se jedná o zpracování údajů, které je nutné pro plnění právní povinnosti správce. Správce by ale měl o všech důvodech pro zpracování a uložení osobních údajů srozumitelně informovat.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla své jednání spotřebiteli vysvětlit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2019 17:37, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 08:26, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.