Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý večer,
jen v tomto týdnu máme už po několikáté přerušenou dodávku proudu.Bydlíme na Bedřichovce u Machnína (Liberec).V této lokalitě bydlet je za trest. Kromě el.tu nemáme jiné zdroje což znamená každou chvíli zima,bez jídla a vody.Mám tři děti a když každou chvíli nejde proud tak je to zoufalé.Machnín svítí skoro vždy. Ráda bych byla zda nemůžete i nás napojit k Machninu. Jsme jen za mostem a jsme na tom nejhůře.
Děkuji Deverová
Připojit Bedřichovku na trafostanici k Machnínu. Ten má proud skoro vždy.
|
Tweet |
Provozovatel distribuční soustavy je povinen při plánovaném omezení nebo přerušení distribuce elektřiny oznámit započetí a skončení omezení nebo přerušení dodávek elektřiny způsobem v místě obvyklým nebo s využitím elektronických komunikací a uveřejňovat způsobem umožňujícím dálkový přístup, nejméně však 15 dnů předem. Ohlašovací povinnost nevzniká při provádění nutných provozních manipulací, při nichž omezení nebo přerušení dodávky elektřiny nepřekročí 20 minut. Nedodržení povinnosti informovat o plánovaném omezení nebo přerušení distribuce elektřiny je přestupkem, za který může být provozovatel distribuční sítě pokutován Energetickým regulačním úřadem.
Pokud by omezení nebo přerušení dodávek elektřiny bylo zahájeno dříve nebo ukončeno později, než provozovatel distribuční sítě informoval své zákazníky, má spotřebitel právo na náhradu ve výši 10 % z její roční platby za distribuci, maximálně však 6 000 Kč v sítích do 1 kV, 12 000 Kč v sítích nad 1 kV do 52 kV, nebo 120 000 Kč v sítích nad 52 kV. Náhradu lze uplatnit u provozovatele distribuční sítě do 60 kalendářních dnů ode dne následujícího po dni, ve kterém mělo být podle standardu omezení nebo přerušení distribuce elektřiny započato nebo ukončeno.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má rovněž možnost se obrátit na Energetický regulační úřad. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum.