Společnost


Blachotrapez spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31398Dodaná střešní krytina je hlučná

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2019, před 6 lety

Evžen Jachan

Znění stížnosti

Důvod reklamace: střešní krytina Panel Retro25 554x0,50 mm je při větru nesnesitelně hlučná.
V červenci 2018 byla na naší novostavbě v Bordovicích, 74401, odborným, vyškoleným řemeslníkem realizovaná střecha ze střešní krytinou Panel Retro25 554x0,50 mm. Volili jsme falcované střešní panely. Řemeslník nám doporučil právě produkt firmy Blachotrapez. Jedním z důvodů byly jeho zkušenosti s touto střešní krytinou a její montáží.
Krytinu jsme si vybrali zejména z důvodů, že tento typ krytin se používá i v horských oblastech, což v nás evokovalo trvanlivost a současně výrobce deklaroval, že zvýšená neohebnost umožňuje jeho ukládání na latě bez nutnosti bednění střešní plochy.
Po nastěhování se do novostavby začátkem roku 2019 jsme při větrném počasí zažili, že tato krytina je nesnesitelně hlučná. Dle našeho měření přesahovala hlučnost 65 dB a v domě se nadalo ani spát.

Reklamaci výrobce zamítl, bez relevtního zdůvodnění a dále nekomunikuje.


Produkt

Střešní krytina Panel Retro25 554x0,50 mm


Požadované řešení

Realizace technického řešení k odstranění problému. Pokud nelze, vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 11:32, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 10:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.