Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3140Nedodané zboží, lživé informace po telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2014, před 11 lety

Eliška Chládková

Znění stížnosti

Zboží jsem si objednala 22.dubna 2014 a tentýž den jsem dle pokynů odeslala email s požadavkem na barvu a velikost prádla. O týden později mi prodávající volal s dotazem na velikost, s potvrzením, že zboží odesílá. Zboží dodnes nepřišlo.
Na můj první telefonát (12.5.2014) mi prodávající řekl, že se balík pravděpodobně ztratil na poště a pošle mi emailem číslo balíku, pro jeho sledování. Email nepřišel.
Následující den (13.5.2014) následoval opět telefonický dotaz na číslo balíku, prodávající odpověděl, že zboží odeslal, a že mi pošle číslo balíku. Email opět nepřišel.
Dnes (14.5.2014) jsem opět telefonovala prodávajícímu, který mi řekl, že balík neodešel. Nemohl prý odejít, když jsem nerespektovala pokyny, a neuvedla požadovanou velikost.
Poslala jsem tedy email s velikostí znovu.


Produkt

"Troje moderní velmi pohodlné dámské kalhotky ve třech barvách"


Požadované řešení

Neprodleně dodat zboží, nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 12:49, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme prodávajícího písemně vyzvat k plnění a stanovit mu k tomu přiměřenou lhůtu. Ve výzvě uvěďte všechny náležitosti objednávky a upozorněte prodávajícího, že lhůta mu nebude znovu prodloužena dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku. V takovém případě platí, že marným uplynutím této lhůty došlo k odstoupení od smlouvy a prodejce je povinen vrátit spotřebiteli finanční prostředky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 16:17, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.