Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží jsem si objednala 22.dubna 2014 a tentýž den jsem dle pokynů odeslala email s požadavkem na barvu a velikost prádla. O týden později mi prodávající volal s dotazem na velikost, s potvrzením, že zboží odesílá. Zboží dodnes nepřišlo.
Na můj první telefonát (12.5.2014) mi prodávající řekl, že se balík pravděpodobně ztratil na poště a pošle mi emailem číslo balíku, pro jeho sledování. Email nepřišel.
Následující den (13.5.2014) následoval opět telefonický dotaz na číslo balíku, prodávající odpověděl, že zboží odeslal, a že mi pošle číslo balíku. Email opět nepřišel.
Dnes (14.5.2014) jsem opět telefonovala prodávajícímu, který mi řekl, že balík neodešel. Nemohl prý odejít, když jsem nerespektovala pokyny, a neuvedla požadovanou velikost.
Poslala jsem tedy email s velikostí znovu.
"Troje moderní velmi pohodlné dámské kalhotky ve třech barvách"
Neprodleně dodat zboží, nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme prodávajícího písemně vyzvat k plnění a stanovit mu k tomu přiměřenou lhůtu. Ve výzvě uvěďte všechny náležitosti objednávky a upozorněte prodávajícího, že lhůta mu nebude znovu prodloužena dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku. V takovém případě platí, že marným uplynutím této lhůty došlo k odstoupení od smlouvy a prodejce je povinen vrátit spotřebiteli finanční prostředky.
Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.