Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#31406Skřínka mi vzala peníze, nešla však zamknout - Pardubice hl.nádraží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2019, před 6 lety

Karla Pieczková

Znění stížnosti

Vhodila jsem 80,- do skřínky na nádraží v Pardubicích dnes před 11 hodinou. Peníze se však na obrazovce neodčetli a skřínka nešla zamknout. V 11:02 jsem volala na toto číslo ‭725 752 148‬ uvedené na skřínce. Dočkala jsem se arogantní odpovědi a zavěšení telefonu. Prosím o vrácení peněz.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 15:40, před 6 lety

Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.

Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.

Kontaktní údaje na společnost:

Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2019 12:37, před 6 lety

Dobrý den, paní Pieczkové se velice omlouváme za problémy, které ji způsobila naše úschovní schránka na nádraží v Pardubicích. Částku 80,- Kč paní Pieczkové určitě vrátíme. Může se nám ozvat prostřednictvím e-mailu: eurogamesbis@centrum.cz a domluvíme se s ní jakým způsobem bude chtít peníze vrátit, jestli na účet nebo prostřednictvím pošty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2019 06:14, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.4.2019 07:31, před 6 lety


Karla Pieczková

Hodnocení: