Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
můžete mi prosím poradit. Podal jsem výpověď dle podmínek které mají stanovené v obchodních podmínkách, ale mé členství skončí až 16.8.2019.
Nechápu co to má znamenat.
Děkuji
Michal Vyhnánek
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, že si nás přejete opustit.
Doufáme, že se Vám na našich stránkách líbilo. Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
16/08/2019.
V případě, že jste si mysleli že Vaše členství bude ukončeno dříve, chtěli bychom Vám připomenout, že Vaše členství má minimální výpovědní lhůtu a to 6 týdnů před jeho ukončením. Vaši žádost jsme v požadované lhůtě bohužel neobdrželi.
Pokud máte další dotazy, neváhejte náš tým kontaktovat.
Upozorňujeme, že všechny plánované platby nebo splátky budou ještě zpracovány.
S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email: service@c-date.cz
http://www.c-date.cz/
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
Člen správní rady: Laetitia Pateau
Ukončení členství ihned. Nechci platit za službu, kterou nepoužívám.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den pane Vencle,
do 23.3 po mě chcete uhradit dlužnou částku, ale reagovat na můj e-mail budete až za 5 pracovních dní?
Co je to za nesmysl.
Prosím o okamžitou odpověď.
Děkuji a přeji hezký den.
PS: níže přeposílám e-mail, který jsem Vám poslal včetně podacího lístku mé výpovědi, kterou jsem posílal 4.1.2019.
Michal Vyhnánek
--------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem,
Váš zákaznický servis
__________________________________
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Company Registration: B158 155
Director: Laetitia Pateau
------------------------------------------------------------------------------------
Dobrý den pane Vencle,
omlouvám se, že Vás s tím obtěžuji, ale rád bych to jednou pro vždy vyřešil, proto mi prosím napište, co proto mám udělat.
Opravdu už nemám zájem o Vaše nabízené služby nebo služby Vaší společnosti a rád bych, aby mi už od Vás nechodili upomínky o nezaplaceném VIP členství.
Poslal jsem Vám oficiální výpověď, která mi byla z Vaší strany potvrzena. Co však nechápu je výpovědní lhůta půl roku a navíc nějaký nedoplatek z mé strany?
Prosím o adekvátní vysvětlení. Vaše obchodní podmínky se o půlroční výpovědní lhůtě nezmiňují a ani o tom, že bych měl doplatit nějaký dluh.
Níže zasílám veškeré e-mailové komunikace. V příloze podací lístek.
Děkuji za vysvětlení a přeji hezký den.
Michal Vyhnánek
---------- Původní e-mail ----------
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám líto, že si nás přejete opustit.
Doufáme, že se Vám na našich stránkách líbilo. Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
16/08/2019.
V případě, že jste si mysleli že Vaše členství bude ukončeno dříve, chtěli bychom Vám připomenout, že Vaše členství má minimální výpovědní lhůtu a to 6 týdnů před jeho ukončením. Vaši žádost jsme v požadované lhůtě bohužel neobdrželi.
Pokud máte další dotazy, neváhejte náš tým kontaktovat.
Upozorňujeme, že všechny plánované platby nebo splátky budou ještě zpracovány.
S přátelským pozdravem,
Váš tým C-date
____________________
email: service@c-date.cz
http://www.c-date.cz/
Interdate S.A. – 13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Obchodní rejstřík: B158 155
Člen správní rady: Laetitia Pateau
---------- Původní e-mail ----------
Od: Management pohledávek C-Date
Komu: michal.vyhnanek@seznam.cz
Datum: 16. 3. 2019 7:00:12
Předmět: NALÉHAVÉ - Upomínka - Vaše předplatné na www.c-date.
Platební upomínka
Vaše předplatné na www.c-date.cz
Nezdařená platba behěm Vašeho předplatného pod IP-adresou: 88.146.229.46
Interdate S.A. / www.c-date.cz
Referenční číslo: CZ-2019-02-17-176140475-CDATE-DN (citujte, prosím)
16.3.2019
Vážený pane Michal Vyhnanek,
ke dni 17.2.2019 bylo Vaše 6-měsíců VIP členství (původně na stránce www.c-date.cz uhrazené ke dni 16.7.2018 s použitím emailové adresy michal.vyhnanek@seznam.cz), automaticky obnovené.
Uvedené prodloužení bylo realizované v souladu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami, s kterými jste souhlasili.
Produkt: 6-měsíců VIP členství
IP-adresa: 88.146.229.46
Forma úhrady: Platební kartou
Zajišťovatel platebních služeb nás informoval, že nebyl k datu 17.2.2019 schopný na náš účet připsat Váš členský poplatek.
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2 394,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 674,00 CZK.
Uhradit nyní
Převeďte prosím sumu ve výši 2 674,00 CZK nejpozději do 22.3.2019, je Vám k dispozici také možnost úhrady prostřednictvím bankovního převodu na účet uvedený níže:
Příjemce:
IBAN:
BIC:
Banka:
Suma:
Referenční číslo:
Adresa:
Interdate S.A.
DE32700202700015080834
HYVEDEMMXXX
UniCredit Bank – HypoVereinsbank
2 674,00 CZK
CZ-2019-02-17-176140475-CDATE-DN
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaber-Strasse 3
D–80333 Mnichov, Německo
Vyvarujte se prosím dalšího navýšení částky a převeďte dlužný poplatek nejpozději do: 22.3.2019
Jakmile bude platba dlužného poplatku z naší strany přijata, bude případ uzavřen a od Vás již nebudou požadovány žádné další poplatky. Automatická prolongace Vašeho VIP členství byla již vypovězená. Své VIP členství budete moci využívat až do konce vypršení jeho platnosti, anebo budete moci svůj profil definitivně smazat.
Pro více informací viz prosím Často kladené dotazy, uvedené níže.
**********************************************************************************************************************
Tato zpráva Vám byla zaslaná automaticky. Nereagujte na ni prosím, jelikož adresa odesílatele není uzpůsobena pro přijímání emailů.
Platnou kontaktní adresu najdete v sekci Pomoc.
**********************************************************************************************************************
S pozdravem,
Andreas Schneider
Management pohledávek C‑Date
_____________________________________________
Interdate S.A.
13 rue du Commerce –L-1351 Luxembourg – Luxembourg
_____________________________________________
Interdate S.A., Vymáhání pohledávek
1. O Interdate S.A.
2. Jste našim předplatitelem
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
4. Vystavení faktury není nutné
5. Předplatné
6. Automatické prodloužení
7. Výpověď
8. Upomínka (v případě Výpovědi)
9. Upomínka (v případě Odstoupení od smlouvy)
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
12. Proces vymáhání
1. O Interdate S.A.
Společnost Interdate S.A. provozuje jednu z největších evropských online seznamek. Pro více informací prosím navštivte www.c-date.cz.
2. Jste našim předplatitelem
Součástí procesu úhrady VIP členství je upozornění, že smlouva bude automaticky prodloužená o zvolené období platnosti členství (ku příkladu 3, 6 nebo 12 měsíců) za stanovený poplatek, splatný předem. Všeobecné obchodní podmínky, se který jste souhlasil/a, také zdůrazňují prodloužení smlouvy a právo na Výpověď. Vstoupili jste tím s námi do obchodního vztahu.
3. Jedná se o závazný obchodní vztah
Obchodní vztahy uzavřené online jsou považovány za právoplatné stejných způsobem jako smlouvy uzavřené osobně, kdy obě strany zprostředkují vzájemné prohlášení o svém záměru. Zadáním svých platebních dat a stisknutím tlačítka pro potvrzení/ ukončení platby, jste s námi vstoupili do obchodního vztahu a souhlasili jste s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.
4. Vystavení faktury není nutné
Obchodní vztah jste uzavřeli online a o této skutečnosti jste přijali potvrzovací email. V rámci platebního procesu jste nám poskytli souhlas k odebrání finančních prostředků z Vaší platební karty. Je plně ve Vaší zodpovědnosti ujistit se, že splatná částka může být připsána na vrub. Není nutné, abychom vystavili osobitní fakturu.
5. Předplatné
Členský poplatek je splatný jednorázově, a to v okamžiku nákupu. Úhrada předplatného prostřednictvím měsíčních splátek není možná. V rámci platebního procesu jste byl/a informován/a, že členský poplatek je splatný jednorázově předem, co jste také potvrdil/a kliknutím myškou. Platba se automaticky zpracovává v okamžiku uzavření obchodního vztahu a nemůže být přerušená, dokonce ani okamžitým odvoláním. Mějte prosím na paměti, že elektronické platby mohou být zpracovávány (a připsány na účet příjemce) v průběhu několika dnů. To však neznamená, že platba byla původně zahájena v den zobrazený na Vašem účtu.
6. Automatické prodloužení
Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství. Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
7. Výpověď
Předplatné je možné kdykoliv vypovědět. Limit pro akceptaci Výpovědi je minimálně 14 dní před datem vypršení uhrazeného období. Výpověď se v případě dodržení výpovědního limitu stává platnou ke konci stávajícího předplaceného období.
8. Upomínka (v případě Výpovědi)
Po podání Výpovědi jsou naši klienti ohledně jejího přijetí vždy informováni (t.j. klientům je zasláno potvrzení Výpovědi). Součástí tohoto potvrzení je také datum vypršení předplatného. Pokud si myslíte, že jste tuto upomínku přijali i přesto, že jste své VIP členství včas vypověděli, ujistěte se, zda-li jste přijali potvrzení Výpovědi a také zda-li se dlužný poplatek vztahuje na období po (potvrzeném) datu vypršení předplatného. Pokud ano, vzneste prosím námitku odesláním kopie své Výpovědi na FAX-ové číslo: 0049 851 98790021, anebo poštou na adresu: 13 rue du Commerce –L-1351 Luxembourg – Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo.
9. Upomínka (v případě Odstoupení od smlouvy)
V případě odstoupení od smlouvy je nevyhnutné dodržet stanovené podmínky a lhůty. Ohledně postupu odstoupení od smlouvy jste byl/a informován/a v rámci našich Všeobecných obchodních podmínek a v rámci registrace. Odstoupení od smlouvy je možné učinit do 14-ti dnů od data realizace platby. Po tomto limitu již odstoupení od smlouvy není možné. Mějte prosím na paměti, že realizaci chargeback-u nelze považovat za platnou formu odstoupení od smlouvy. Naši klienti jsou v souvislosti s přijatou žádostí o odstoupení od smlouvy vždy zpětně kontaktováni, t.j. jsou informováni v souvislosti s jejím přijetím či zamítnutím a případným dalším postupem. Naši klienti nejsou oprávněni realizovat po odstoupení od smlouvy chargeback, ale musí posečkat na realizaci refundace. V případě, že již našich služeb bylo ze strany klienta využito, je k dispozici možnost zajištění kompenzace. V případě, že jste již chargeback realizovali, jste povinen/povinna snášet všechny s tímto vzniklé náklady. Pokud již služeb VIP členství bylo z Vaší strany užito, jste také povinen/povinna uhradit příslušnou kompenzaci. V případě, že je tato upomínka dle Vašeho mínění chybná, jelikož Vám již bylo z naší strany potvrzeno odstoupení od smlouvy, vzneste prosím námitku odesláním kopie Potvrzení na FAX-ové číslo 0049 851 98790021, anebo poštou na adresu: 13 rue du Commerce –L-1351 Luxembourg – Luxembourg. V obou případech prosím nezapomeňte uvést své referenční číslo. Také prosím překontrolujte, zda-li jste chargeback nerealizovali i přes úspěšné přijetí refundace. V takovém případě je naše pohledávka oprávněná.
10. Upomínka a zneužití platebních údajů
Ve výjimečných případech mohou být platební data zneužita za účelem koupy produktů na internetu. I přes uvedenou skutečnost bychom rádi zdůraznili, že jsme doposud nezaznamenali jediný případ, kdy by měl údajný podvodník přístup k osobním emailovým údajům a zároveň platebním údajům třetí strany. Z toho důvodu předpokládáme, že majitel registrované emailové adresy si zaregistroval také samotný profil a uhradil VIP členství. Pokud si I nadále myslíte, že jste byl/a obětí podvodníka, nahlaste prosím danou skutečnost odpovědným úřadům. Na případném policejním vyšetřování se budeme moci podílet poskytnutím veškerých přihlašovacích dat, ku příkladu IP adresy, poštovní adresy a platebních údajů, uložených zpráv a nahraných fotografií. V případě existence nezvratných důkazů v souvislosti se zneužitím platebních dat bude proces vymáhání pohledávek zastaven. Mimoto budou z naší strany proti odpovědné osobě vznesena obvinění a v souladu s tímto budou uplatňované z toho plynoucí nároky. Mějte prosím na paměti, že samotná Policejní zpráva není dostatečným důvodem pro zastavení vymáhacího procesu.
11. Zastavení procesu vymáhání/ Platba
Jakmile bude přijata včasná úhrada dlužného poplatku, vymáhací proces může být zastaven. Vyrovnání je přitom možné pouze prostřednictvím PayPal nebo bankovního převodu. Mějte prosím na paměti, že připsání platby na účet příjemce může trvat až 3 dny. Ve výjimečných případech může být s externí vymáhací společností domluvena platba prostřednictvím splátek. Podobný postup by však vedl k dodatečným poplatkům a ůrokům.
Z administrativních důvodů nemůže společnost C‑Date akceptovat platbu prostřednictvím splátek.
12. Proces vymáhání
V případě, že dluh nebude do stanoveného termínu uhrazen, bude Váš případ automaticky předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků, co povede k navýšení dlužných poplatků a dalším, s tím spojeným důsledkům. Je-li to nutné, je možné s vymáhací společností domluvit také platbu prostřednictvím splátek. Mějte prosím na paměti, že pokud bude Váš případ předán k řešení externí vymáhací společnosti, bude o dané skutečnosti infomováno více úvěrových institucí (ku příkladu ČNB), co pravděpodobně ovlyvní Vaši úvěruschopnost. V případě, že dluh nebude uhrazen ani externí vymáhací společnosti, bude následně vydán soudní příkaz k jeho vymáhání. Veškeré s tímto spojené náklady jsou přitom hrazeny výlučně dlužníkem.
Jestliže spotřebitel vypověděl členství včas a ještě to doložil, není důvod pro to, aby došlo k jeho prodloužení. Vyzýváme proto společnost k tomu, aby ukončení členství potvrdila a zdržela se vymáhání dalších částek.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.