Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K 1.1.2019 jsem měl aktivovaný premium účet, úvodní poplatek jsem zaplatil.
Následně jsem zažádal o zrušení premiového účtu, což bylo přijato k vyřízení, a tak jsem také na kartě zablokoval budoucí strhávání poplatků.
Nyní jsem však v emailu našel informace, že jsem neuhradil dluh za půl roku a můj případ bude předán jiné společnosti pro vymáhání. V případě mého pochybení uhradím částku, ale potřebuji přesné informace.
Mohu doložit veškerou emailovou komunikaci v chronologickém pořadí.
Zrušení premiového účtu, které bylo již jednou potvrzeno a také zrušení dluhu nebo upřesnění dlužné částky, kterou zaplatím, abych nebyl dále stíhán.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: Spor byl vyřešen se společností Collections Interdate, poplatek byl zaplacen a následně byl účet zrušen.