Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#31409Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.03.2019, před 6 lety

Karel Kavuljak

Znění stížnosti

K 1.1.2019 jsem měl aktivovaný premium účet, úvodní poplatek jsem zaplatil.
Následně jsem zažádal o zrušení premiového účtu, což bylo přijato k vyřízení, a tak jsem také na kartě zablokoval budoucí strhávání poplatků.
Nyní jsem však v emailu našel informace, že jsem neuhradil dluh za půl roku a můj případ bude předán jiné společnosti pro vymáhání. V případě mého pochybení uhradím částku, ale potřebuji přesné informace.

Mohu doložit veškerou emailovou komunikaci v chronologickém pořadí.


Požadované řešení

Zrušení premiového účtu, které bylo již jednou potvrzeno a také zrušení dluhu nebo upřesnění dlužné částky, kterou zaplatím, abych nebyl dále stíhán.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 11:24, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2019 14:00, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.3.2019 14:14, před 6 lety


Karel Kavuljak

Hodnocení:

Komentář: Spor byl vyřešen se společností Collections Interdate, poplatek byl zaplacen a následně byl účet zrušen.