Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
koupil jsem si mobilní telefon ALCATEL One Touch 991D. K výběru tohoto přístroje mi m.j. pomohly recenze, ve kterých se uvádělo, že se nejedná o žádný zázračný přístroj, avšak že základní funkce zvládne beze zbytku, což je pro mé využití mobilního telefonu dostačující.
Jak jsem však později zjistil, tento telefon nahrává zvuk v příšerné kvalitě. Když jsem jej reklamoval, obdržel jsem odpověď, že se nejedná o závadu, nýbrž o vlastnost tohoto přístroje. Rád bych Vám poslal přílohou ukázky nahrávek, které jsem tímto mobilem pořídil, avšak tato stránka to neumožňuje. Jelikož jste měli možnost vyzkoušet velké množství mobilních telefonů a jste v tomto oboru odborníci, prosím Vás o zaslání e-mailové adresy, kam bych Vám mohl nahrávku poslat k posouzení.
Děkuji Vám předem za ochotu a jsem s pozdravem,
František Humpolec
Jablonec nad Nisou
Žádám o opravu přístroje a pokud nebude možná, žádám o vrácení peněz. Mobil jsem kupoval v e-shopu ALZA, kam jsem reklamaci prozatím nesměřoval, neboť je na jejich stránkách uvedeno, aby byly reklamace pro urychlení směřovány přímo na příslušný servis.
|
Tweet |
Bohužel nám nepřísluší posuzovat jednotlivé výrobky zaslané přímo od spotřebitelů. Pokud chce spotřebitel prokázat přítomnost vady přes zamítavé stanovisko k reklamaci, je nutné to učinit znaleckým posudkem. Ve Vašem případě nejprve doporučujeme konzultaci ohledně předmětné vady. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.
Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.