Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3142Neuznaná reklamace-zvuk mobilu Alcatel 991 D

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2014, před 11 lety

František Humpolec

Znění stížnosti

Dobrý den,

koupil jsem si mobilní telefon ALCATEL One Touch 991D. K výběru tohoto přístroje mi m.j. pomohly recenze, ve kterých se uvádělo, že se nejedná o žádný zázračný přístroj, avšak že základní funkce zvládne beze zbytku, což je pro mé využití mobilního telefonu dostačující.
Jak jsem však později zjistil, tento telefon nahrává zvuk v příšerné kvalitě. Když jsem jej reklamoval, obdržel jsem odpověď, že se nejedná o závadu, nýbrž o vlastnost tohoto přístroje. Rád bych Vám poslal přílohou ukázky nahrávek, které jsem tímto mobilem pořídil, avšak tato stránka to neumožňuje. Jelikož jste měli možnost vyzkoušet velké množství mobilních telefonů a jste v tomto oboru odborníci, prosím Vás o zaslání e-mailové adresy, kam bych Vám mohl nahrávku poslat k posouzení.

Děkuji Vám předem za ochotu a jsem s pozdravem,

František Humpolec
Jablonec nad Nisou


Požadované řešení

Žádám o opravu přístroje a pokud nebude možná, žádám o vrácení peněz. Mobil jsem kupoval v e-shopu ALZA, kam jsem reklamaci prozatím nesměřoval, neboť je na jejich stránkách uvedeno, aby byly reklamace pro urychlení směřovány přímo na příslušný servis.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2014 10:13, před 11 lety

Bohužel nám nepřísluší posuzovat jednotlivé výrobky zaslané přímo od spotřebitelů. Pokud chce spotřebitel prokázat přítomnost vady přes zamítavé stanovisko k reklamaci, je nutné to učinit znaleckým posudkem. Ve Vašem případě nejprve doporučujeme konzultaci ohledně předmětné vady. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:25, před 10 lety

Společnost BRITEX - CZ, s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.