Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31420Neoprávněné stržení částky 2247,-Kč, upomínka na částku 2527,-Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.03.2019, před 6 lety

Alena Hanyšová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 11.10.2018 jsem si koupila prémiové členství ve výši 149,-kč. Dne 11.11.2018 mně strhli z účtu 2247,-kč. Já jsem vše reklamovala přes Fio banku, že si může někdo z mého účtu strhnou takovou částku. Veškeré platby musím potvrdit SMS zprávou. Fio banka mi odpověděla, že u tohoto typu obchodníků je to obvyklé. To mě hodně zarazilo.
3.1.2019 jsem psala výpověď na mail zakaznickyservis@be2.cz a zakaznickyservis@singles50.cz. Zároveň jsem po nich chtěla doklad na strženou částku 2247,-. Zákaznický servis mi odpověděl, že mi dají zprávu do 5 dnů. Žádná zpráva nepřišla.
Dne 10.3.2019 mi přišla upomínka na částku 2527,-kč.
Dne 14.3.2019 jsem psala další výpověď, to už jsem nedostala žádnou zprávu.
Dnes 17.3.2019 přišla opět upomínka na částku 2527,-kč, když nezaplatím vše předají společnosti na vymáhání dlužných poplatků.
Spojit se s nimi nejde, ale oni mi vyhrožují upomínkami.


Produkt

seznamka singles50


Požadované řešení

Okamžité zrušení prémiového členství i mého profilu.
Vrácení stržené částky 2247,-kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 10:01, před 6 lety

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2019 13:47, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2019 20:25, před 6 lety


Alena Hanyšová

Dobrý den,

mám na tuto adresu odpovědět?

Nevím co mám dělat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 07:59, před 6 lety

Spotřebitelce doporučujeme kontaktovat podnikatele na výše uvedené e-mailové adrese.
Zároveň stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla poté doplnit tuto stížnost informací o řešení případu ze strany společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.3.2019 15:45, před 6 lety


Alena Hanyšová

Dobrý den, tak jsem napsala na mail
michal.hlavacek@be2.com

a přišla mi odpověď
z collections@be2.com

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Na Vaši e-mailovou žádost jsme Vám odpověděli dne 04/01/2019 a informovali jsme Vás o tom, jak si můžete zrušit členství. Neakceptujeme e-mailové žádosti o zrušení členství, které jsou zaslány v těle zprávy libovolnou formou.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 11/10/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil/-a a uhradil/-a a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

I v případě, že máme vůči Vám stále otevřenou pohledávku, je možné požádat o vymazání Vašich osobních údajů v našem systému v souladu s GDPR, což zahrnuje i vymazání Vašeho profilu na stránce.

Vezměte prosím na vědomí, že i v případě, že Vaše osobní údaje vymažeme, poplatek za již probíhající nezaplacené členské období bude námi i nadále nárokovaný a to na základě údajů o platbě, které v souladu s obchodními a daňovými právními předpisy musíme uchovávat po dobu 10 let. Nevyhnete se tímto ani dalším krokem v případě neuhrazení poplatku, jakým je například vymáhání pohledávky externí agenturou zaměřenou na vymáhání dluhů.

Všimněte si, prosím, že v momentě, kdy požadovaný poplatek zaplatíte, v případě vymazání osobních údajů již nebude možné Váš profil využívat ani během Vámi uhrazeného období a přijdete takto o možnost využít Vámi předplacené členství.

Dejte nám vědět, prosím, pokud si i přesto přejete vymazat Vaše osobní údaje,

děkujeme Vám.


S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
_________________________________________________________


26/03/2019 10:00 - alenahanysova@seznam.cz wrote:
Dobrý den pane Hlaváček,

níže přikládám kopie mailů.

Dne 3.1.2019 jsem podala výpověď

Věc: výpověď na Singles 50

Dávám výpověď, protože jsem od Vás do dnešního dne neobdržela fakturu k zaplacené částce 149 Kč a částce 2247,- Kč,
kterou jste si neoprávněně strhli z mého účtu.

Ani nemám od Vás žádné číslo smlouvy.
Vaše služby mi nevyhovují a proto dávám výpověď.

Hanyšová Alena

Dne 14.3.2019 jsem psala další výpověď

Dobrý den,

již podruhé dávám výpověď z Vašeho prémiového členství.

S okamžitou platností ruším prémiové členství a celý můj profil zaregistrovaný na webových stránkách singels50.

Ještě sem od Vás nedostala fakturu na částku 2247,- kterou jste si neoprávněně strhli z mého účtu.
Místo toho mi pošlete upomínku na 2257,-Kč.

Na moji výpověď z 3.1.2019 jste mi napsali, že do 5 dnů odpovíte a žádná odpověď nepřišla.

Děkuji za potvrzení výpovědi.
Hanyšová Alena

Věřím, že od Vás již dostanu odpověď.

Žádám Vás o vrácení částky 2247,-Kč a okamžité zrušení prémiové členství.

Pokud mi peníze nevrátíte, podám na Vás trestní oznámení a připojím se k hromadné žalobě na Vaši firmu.

Hanyšová Alena
Rychlá odpověď

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 10:27, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby na požadavky spotřebitelky reagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 13:03, před 6 lety

Spotřebitelka stížnost doplnila o následující:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Byl(a) jste kontaktován(a), protože jste aktivoval(a) náš automatický proces vymáhání plateb.

Tento proces byl aktivován, protože Váš členský poplatek byl stornován nebo se poplatek nepodařilo odečíst z Vašeho účtu.

Vzhledem k tomu, že nebylo obdrženo včasné zrušení obnovení Prémiového členství, bylo předplatné automaticky obnoveno v souladu se smluvními podmínkami.

Z těchto důvodů nám poplatek musíte uhradit.

Nezaplacenou částku prosím uhraďte v termínu uvedeném v upomínce, abyste se vyhnul(a) dalším nákladům a zastavil(a) proces vymáhání pohledávky.

Pokud jste žádost o zrušení odeslal(a) faxem, poštou nebo jako přílohu e-mailu před vypršením lhůty pro zrušení, pošlete nám prosím požadavek spolu se způsobem zaslání k ověření. Pokud datum zrušení na základě dokladů nebude možné ověřit, nebude možné je akceptovat jako včasné zrušení.

Upozorňujeme, že pokud jste v odpovědi na Váš požadavek na zrušení obdržel(a) automatickou odpověď, která neodpověděla na Váš požadavek a na kterou jste dále nereagoval(a), požadavek nebyl zpracován a není platný.

Uhraďte prosím částku (uvedenou v upomínce) prostřednictvím služby PayPal (www.paypal.com) pomocí funkce “Poslat platbu”.

Proveďte platbu na následující e-mailovou adresu (což je náš PayPal účet):

paypal@be2.com
Zpráva pro příjemce: >> Referenční číslo z upomínky <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<

Pokud s provedením platby prostřednictvím služby PayPal budete potřebovat pomoc, kontaktujte nás na adrese paypal@be2.com.
Na vyžádání Vám přes PayPal zašleme personalizovanou žádost o platbu.

Pokud platbu nemůžete provést prostřednictvím služby PayPal, můžete pohledávku uhradit také bankovním převodem na následující bankovní účet:

Společnost: be2 Sarl
Banka: UNICREDIT BANK AG (HYPOVEREINSBANK)
IBAN: DE62700202700667972744
SWIFT – BIC: HYVEDEMMXXX
Zpráva pro příjemce: >> Referenční číslo z upomínky <<
Částka: >> Zkontrolujte prosím částku na upomínce <<

Adresa banky:
UNICREDIT BANK AG
Kardinal-Faulhaberstraße 3
80333 Mnichov, Německo

Jakmile bude platba v plné výši přijata, budeme tento případ považovat za uzavřený, obnovování Vašeho členství bude zrušeno a nebudou účtovány žádné další částky. Pokud je Váš profil na webových stránkách stále aktivní, bude Vám obnoven přístup k našemu Prémiovému členství.

Přečtěte si pozorně následující vysvětlení. Najdete tam odpovědi na nejčastěji kladené otázky o tomto procesu a Vašich možných krocích:

Jak mám na tento mail reagovat

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 13:17, před 6 lety

Spotřebitelce doporučujeme trvat na tom, že smlouvu řádně vypověděla. Výpověď smlouvy by se měla řídit ustanoveními v obchodních podmínkách. Ustanovení vyžadující zaslání výpovědi pouze faxem nebo poštou však považujeme za nepřiměřené ujednání, které zkracuje práva spotřebitele, podle § 1815 občanského zákoníku. Takováto ujednání jsou zakázaná a nemělo by se k takovýmto ujednáním přihlížet. Jestliže ujednáních v obchodních podmínek stanovuje povinnost vypovědět smlouvu pouze prostřednictvím faxu či dopisu, pak se domníváme, že jde právě o nepřiměřené ujednání. Za nepřiměřené považujeme ujednání proto, že společnost má e-mailovou adresu, které je možné podle obchodních podmínek využít pro odstoupení od smlouvy, ale ne pro výpověď smlouvy, a právě proto jej považujeme za nepřiměřené.

Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen (nemohla by tedy ani vymáhat peněžité plnění).

Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby na požadavky spotřebitelky reagovala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 12:56, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.