Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
co si prosím myslíte o chování (celkem velké společnosti) Starbucks, pokud Vám expiruje kartička a máte na ní nějaké svoje peníze, které jste tam vložili, tak o ně přijdete. Je vůbec možné aby v demokratickém státě někdo měl takové podmínky? :) Nejde mi o 30 Kč, ale o princip, že není možnost, jak si peníze převést na účet, pokud mám přístup do administrace.
Přidání možnosti převést peníze na účet nebo jiná možnost než převést na jinou kartu.
|
Tweet |
STARBUCKS Card jsou vydávány společností AmRest Coffee s.r.o. Všechny reklamace týkající se nákupu zboží prostřednictvím karty budou řešeny vydavatelem karty ve lhůtě třiceti dní po obdržení písemné stížnosti vydavatelem. Dle VOP společnosti znamená kredit hotovostní obnos, který kupující nabije na kartu, celou částku kreditu lze využít pro nákupy v kavárnách STARBUCKS provozovaných vydavatelem v České republice. Kredit na kartě je platný po dobu platnosti, což je dvanáct měsíců od poslední transakce.
Vzhledem ke stávající judikatuře musíme konstatovat, že propadnutí nevyčerpaného kreditu po uplynutí předem stanoveného časového období není v rozporu s naším právním řádem. Rozhodovací praxe soudů, včetně Nejvyššího soudu ČR, vychází z názoru, že při zakoupení předplacené poukázky je pouze na spotřebiteli, zda se rozhodne službu využít a v jakém rozsahu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Společnost nám zaslala vyjádření k expiraci kreditu na zákaznické kartě programu Starbucks Rewards v následujícím znění:
"Expirační doba kreditu v trvání 12ti měsíců ode dne posledního použití karty je spotřebitelům srozumitelně a jasně komunikována ve všeobecných podmínkách Starbucks Rewards programu, konkrétně v čl. 2.8 („2.8 Kredit na Kartě je platný po Dobu platnosti, což je dvanáct (12) měsíců od poslední Transakce.“) a současně je tato informace uvedena přímo na zákaznické kartě v plastové podobě. Spotřebitel je tedy dostatečně informován o vlastnostech kreditu na zakoupené kartě. Tento postup je zcela v souladu s právním řádem ČR a EU a společnost AmRest Coffee s.r.o. nespatřuje žádné pochybení na své straně. Program Starbucks Rewards je v provozu již více než 5 let a jeho podmínky jsou spotřebiteli respektovány."
Vzhledem k tomu, že v tomto případě bohužel skutečně není dán právní nárok spotřebitele, jsme nuceni stížnost uzavřít.