Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#31424Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.03.2019, před 6 lety

Gabriela Dosedělová

Znění stížnosti

18. 2. 2019 byla založena reklamace na jednorázové navýšení dat ze dne 29. 1. 2019, které jsme si neobjednali. Služba se aktivovala sama v brzkých ranních hodinách, ve 4:48. Reklamace byla zamítnuta 12. 3. 2019. Řešili jsme tento problém na pobočce v Táboře, kde tuto chybu nechápali, volali jsme na linku O2, poté byla založena reklamace, když přišlo vyúčtování. S výsledkem vyřešení reklamace nesouhlasíme. Jednání Vašich operátorů považujeme za silně neprofesionální.


Produkt

249 Kč, objednávka O5JY5TU, reklamace O6CZLTU


Požadované řešení

Požadujeme vrácení peněz za službu, kterou jsme si neobjednali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2019 11:14, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.3.2019 13:09, před 6 lety

Dobrý den,

průběh reklamace jsem prověřil a z naší strany jsem skutečně na pochybení nenarazil - data byla dokoupena přes vyskakovací web v prohlížeči dne 29. 1. 2019 a ano, čas 4:48 sedí.

Samozřejmě není problém celou záležitost znovu předat kolegům z oddělení reklamací a stížností, máte-li o to zájem. V tomto případě poprosím o doplnění telefonního kontaktu do neveřejných údajů.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2019 13:42, před 6 lety


Gabriela Dosedělová

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Ano měli bychom zájem o to, aby se to prověřilo znovu. Doplnila bych telefon, ale nevím přesně kam.

S pozdravem
Gabriela Dosedělová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.3.2019 14:18, před 6 lety

Dobrý den,

služby se mi podařilo dohledat. Předám vše tedy rovnou kolegům - kontakt s koncovkou 323 je stále aktuální?

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.3.2019 14:30, před 6 lety


Gabriela Dosedělová

Dobrý den,

kontaktuje spíše kontakt s koncovkou 574 prosím. Děkuji.

S pozdravem
Gabriela Dosedělová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2019 10:24, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.4.2019 10:23, před 6 lety


Gabriela Dosedělová

Hodnocení: