Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
18. 2. 2019 byla založena reklamace na jednorázové navýšení dat ze dne 29. 1. 2019, které jsme si neobjednali. Služba se aktivovala sama v brzkých ranních hodinách, ve 4:48. Reklamace byla zamítnuta 12. 3. 2019. Řešili jsme tento problém na pobočce v Táboře, kde tuto chybu nechápali, volali jsme na linku O2, poté byla založena reklamace, když přišlo vyúčtování. S výsledkem vyřešení reklamace nesouhlasíme. Jednání Vašich operátorů považujeme za silně neprofesionální.
249 Kč, objednávka O5JY5TU, reklamace O6CZLTU
Požadujeme vrácení peněz za službu, kterou jsme si neobjednali.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
průběh reklamace jsem prověřil a z naší strany jsem skutečně na pochybení nenarazil - data byla dokoupena přes vyskakovací web v prohlížeči dne 29. 1. 2019 a ano, čas 4:48 sedí.
Samozřejmě není problém celou záležitost znovu předat kolegům z oddělení reklamací a stížností, máte-li o to zájem. V tomto případě poprosím o doplnění telefonního kontaktu do neveřejných údajů.
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Ano měli bychom zájem o to, aby se to prověřilo znovu. Doplnila bych telefon, ale nevím přesně kam.
S pozdravem
Gabriela Dosedělová
Dobrý den,
služby se mi podařilo dohledat. Předám vše tedy rovnou kolegům - kontakt s koncovkou 323 je stále aktuální?
S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,
kontaktuje spíše kontakt s koncovkou 574 prosím. Děkuji.
S pozdravem
Gabriela Dosedělová
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: