Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň, dňa 15.1.2019 som uhradila vyššie uvedenú objednávku-Objednávka 2019027037
Z mojej strany boli podmienky zmluvy splnené, do dnešného dňa-18.03.219 som jednu položku z objednávky nedostala-
32854423910/CER
Dámske FASHION tričko so zipsom viac farieb
Farba: Červená, Velikost: S 1 €9,99
Viac ako dva mesiace máte moje peniaze neoprávnene,dvakrát som písala mail,kedy bude tovar dodaný,boli to len sľuby,min.týždeň som žiadala o vrátenie príslušnej čiastky,bola som odmietnutá.S návrhom znovu objednať tovar nesúhlasím,čakať ďalšie týždňe na tovar a mať peniaze na Vašom účte nie som ochotná.
Uvádzate max.dodaciu lehotu 40dní,čo bolo vysoko prekročené,myslím,že moja požiadavka na vrátenie je opodstatnená.
Objednávka 2019027037Dámske FASHION tričko so zipsom viac farieb Farba: Červená, Velikost: S
Žiadam Vás o vrátenie peňazí k položke,ktorú som nedostala a vy držíte moje peniaze neoprávnene.
Objednávka 2019027037
Dámske FASHION tričko so zipsom viac farieb
Farba: Červená, Velikost: S 1 €9,99
Číslo účtu:SK86 0200 0000 0045 9204 9112
Fečová
00421 911 567 344
fecova.lubica@gmail.com
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.