Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.2.2019 jsem si u společnosti objednala zboží, které nebylo do dnešního dne doručeno. Na reklamace ani emaily nikdo nereaguje a telefon nikdo nezvedá. Žádala jsem o dodání zboží nebo vrácení peněz, ale to se nestalo
plavky
vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je Vaše zásilka na cestě k Vám.
Na Váš email jsme Vám nyní sledovací číslo Vaší zásilky zaslali, dle tohoto čísla si svou zásilku můžete sledovat.
Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit na našem emailu.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zadarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a případně stížnost uzavřít.
Dobrý den, email dorazil, ale zboží stále ne. Pošta převzala balík 10.3.2019
Dobrý den, prosíme Vás o pár dní strpení.
Poté by Vám měla být Vaše zásilka v pořádku doručena.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Dobrý den,
žádám o vrácení peněz. Zboží stále nedorazilo, 15 dnů na doručení je víc než dost i pro poštu.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.