Společnost


Henzély s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3143Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2014, před 11 lety

Martin Bajer

Znění stížnosti

Dobrý den. Zhruba před sedmi měsíci jsem si přes internet u firmy dance pOint Kroměříž zakoupil boty vzor L 55 č lak velikost 7.5. Tančil jsem v nich jednou a obě boty se začaly trhat ve švu. Jsem s nimi opravdu velice nespokojen, protože jejich kvalita je více než špatná. Mám také dojem, že mě byly zaslány zcela jiné boty, než jsou na fotografii na vašem internetovém obchodě. Celou situaci jsem ihned začal řešit s dotyčnou firmou, avšak přístup z jejich strany byl spíše ignorujícího charakteru. Proto jsem se tedy rozhodl navštívit odborníka přes obuv. Zjistili jsme, že daná obuv sice je označená velikostí mé obuvi - 27.5, avšak její skutečná velikost je jiná. Skutečná velikost obuvi je o číslo a půl menší (26), než jsem si objednal. I o této chybě jsem informoval dotyčnou firmu, avšak neúspěšně.


Produkt

Obuv značky Henzely - vzor L 55 č lak velikost 7.5, skutečná velikost 6.


Požadované řešení

Obuv je pro mne zcela nepoužitelná. Při jejím užití by mohlo dojít i k újmě na zdraví. Obuv chci vrátit a od firmy očekávám navrácení peněz za koupi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2014 20:53, před 11 lety

V tomto případě se jedná o rozpor s kupní smlouvou. Za značení obuvi odpovídá prodejce. Spotřebitel má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Po šesti měsících od převzetí věci leží důkazní břemeno ohledně existence rozporu na spotřebiteli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 09:09, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.