Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Zhruba před sedmi měsíci jsem si přes internet u firmy dance pOint Kroměříž zakoupil boty vzor L 55 č lak velikost 7.5. Tančil jsem v nich jednou a obě boty se začaly trhat ve švu. Jsem s nimi opravdu velice nespokojen, protože jejich kvalita je více než špatná. Mám také dojem, že mě byly zaslány zcela jiné boty, než jsou na fotografii na vašem internetovém obchodě. Celou situaci jsem ihned začal řešit s dotyčnou firmou, avšak přístup z jejich strany byl spíše ignorujícího charakteru. Proto jsem se tedy rozhodl navštívit odborníka přes obuv. Zjistili jsme, že daná obuv sice je označená velikostí mé obuvi - 27.5, avšak její skutečná velikost je jiná. Skutečná velikost obuvi je o číslo a půl menší (26), než jsem si objednal. I o této chybě jsem informoval dotyčnou firmu, avšak neúspěšně.
Obuv značky Henzely - vzor L 55 č lak velikost 7.5, skutečná velikost 6.
Obuv je pro mne zcela nepoužitelná. Při jejím užití by mohlo dojít i k újmě na zdraví. Obuv chci vrátit a od firmy očekávám navrácení peněz za koupi.
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o rozpor s kupní smlouvou. Za značení obuvi odpovídá prodejce. Spotřebitel má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Po šesti měsících od převzetí věci leží důkazní břemeno ohledně existence rozporu na spotřebiteli.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít.