Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem dne 27. 10. 2012 dámskou peněženku v hodnotě Kč 399,- v prodejně Daichmann-obuv ve Vaňkovce v Brně, /tel.č. 543255695/. Jelikož to byl vánoční dárek, tak peněženka se začala používat až v lednu 2013.
Během používání se pokazil uzávěr /zip umělohmotný/ vytrhl se z látky, dále uvnitř se párá podšívka a na boku peněženky se uvolnila kůže ze švu.
Tyto závady jsem šla reklamovat dne 6. 5. 2014 přímo do výše uvedené prodejny, ale pan, který reklamaci vyřizoval se podíval na peněženku a reklamaci neuznal, že se jedná o závadu používáním.
Do reklamačního protokolu napsal v kolonce - z jiného důvodu a to: -používáno již za vzniklou vadou- /citace z protokolu/
U popisu vady napsal jen -Vytržený zip
Datum rozhodnutí a vyřízení reklamace---na místě v den uplatnění reklamace
S tímto postupem a vyřízením reklamace jsem nesouhlasila a žádala jsem o znovu prošetření mé reklamace. Pan v prodejně mně řekl, že jen on rozhoduje o reklamacích. Protokol chtěl podepsat a mé vyjádření písemné do protokolu nechtěl abych uvrdla, ale já než jsem protokol podepsala tak jsem tam přesto napsala---Nesouhlasím se zamítnutím reklamace.
Peněženka dámská kožená na zapínání. Uvnitř rozdělena na několik přihrádek.a jedna na zip
Žádám o opravu všech závad, které se vyskytly v peněžence, anebo vrácení peněz, popř.vyměnit
Nesouhlasím s odůvodněním, že závady vznikly používáním.
Peněženku mám na peníze a na nošení a nikoliv na DÍVÁNÍ.
Děkuji
S pozdravem
Inge Navrátilová
|
Tweet |
Jestliže reklamace byla již zamítnuta a spotřebitel je přesvědčen, že se jedná o neoprávněné zamítnutí reklamace, je možné obrátit se na soudního znalce, který vypracuje znalecký posudek. V posudku je nutné zabývat se povahou a existencí vady a vyjádřit se k odůvodnění reklamace. Jestliže znalec v posudku vysloví, že se jedná o vadu, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Spotřebitel by měl reklamovat vadu bez zbytečného odkladu, pokud tak neučiní a vada se v důsledku následného užívání rozšíří nad určitou míru, je možné reklamaci z tohoto důvodu zamítnout.
Seznam znalců je k diposici na www.justice.cz.
Vážená paní Navrátilová,
děkujeme za Váš podnět a Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.
Celou záležitost prověřila regionální vedoucí prodeje dané prodejny, tedy nadřízená dané prodejny Deichmann Brno Vaňkovka, která je přesvědčena o tom, že postup prodejny byl v tomto případě správný. Věřte, že spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá, ve Vaší záležitosti Vám však nemůžeme vyjít vstříc.
Pevně věříme, že nám i nadále zachováte svoji přízeň.
s přátelským pozdravem
Váš Deichmann tým
Stížnost uzavřena z důvodu nereakce spotřebitelky.