Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Nakupuji v Penny často. Penny kartu nevlastním , ani nebudu. Myslim, že je zbytečné zvýhodňovat občany, kteří jí vlastní.
Je třeba mí stené ceny pro všechny, bez omezování lidí. V opačném připadě je potřeba vyvolat patričnou iniciativu na místech, kde je to nutné.
|
Tweet |
Prodejce může mít za splnění určitých podmínek dvojí ceny. Diskriminací není, pokud rozdílná cena slouží k navýšení počtu zákazníků (např. věrnostní slevy). Stanovení rozdílných cen a slev pro určité skupiny spotřebitelů je s ohledem na jeho ekonomické cíle v zásadě možné a dovolené. Pokud je zboží nebo služba nabízena veřejnosti, nesmí cena bezdůvodně znevýhodňovat skupinu spotřebitelů ohraničenou důvodem vymezeným v antidiskriminačním zákoně. Pro cenové rozlišování je nutné, aby bylo odůvodněno legitimním cílem a prostředky použité k dosažení tohoto cíle byly přiměřené a nezbytné.
Ve spotřebitelem uvedeném případě nedošlo k diskriminaci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.