Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
K 31.3. 2014 jsem ukončila pracovní poměr u zaměstnavatele, od kterého jsem chtěla přenést do svého osobního užívání firemní mobilní číslo. Bylo mi to umožněno za podmínky dodržení závazku setrvání u operátora do 31.1. 2015. K mému zděšení však operátor odmítl dodržet podmínky kontraktu nastavené u zaměstnavatele a umožnil mi
a) používat pouze standardní nabídky (o 80% dražší), nebo
b) TÉMĚŘ srovnatelné nabídky, ale s prodloužením závazku O DALŠÍ DVA ROKY, nebo
c) vztah vypovědět.
Zvolila jsem třetí možnost, avšak když jsem se po měsíci (=výpovědní lhůta) dotazovala, kdy dostanu kód k přenesení, tak mi bylo sděleno, že výpověď si zařadili K DATU KONCE ZÁVAZKU. Pokládám za absurdní, že:
a) závazek je pouze jednostranný (tj. délka trvá, ale podmínky ne)
b) přes zaznamenávanou komunikaci si operátor svévolně bez upozornění (případně upřesnění) vyloží výpověď tak, jak se mu to hodí.
Podávám výpověď znovu.
Preferuji dodržení původních podmínek kontraktu (závazek na délku odebírání služeb T-mobile a dodržení cenových podmínek, na které se závazek váže).
Pokud to není možné, pak dodržení 30 denní výpovědní lhůty od data doručení výpovědi a kompenzaci (dobropisování) všech částek účtovaných od data následujícího po konci výpovědní lhůty, případně mimo:
a) odstupného v zákonné výši
b) hovorného ve výši 2,-CZK/min, což je nyní cena obvyklá na trhu alternativních operátorů bez závazku setrvání u nich
|
Tweet |
V tomto případě je výpověď platná od chvíle doručení a výpovědní lhůta běží dle obchodních podmínek. Poskytovatel služeb si může naúčtovat smluvní pokutu pouze ve výši 20% z dosud nevyužitých paušálů. Zákazník může samozřejmě podat výpověď znovu, ale pokud její znění, zvláště data v souvislosti s obchodníma podmínkama nebyla zavádějící, není opětovné podání výpovědi nutné a k ukončení závazku dojde dle smluvně určené výpovědní lhůty. Operátor si nemůže mimo obchodní podmínky a smlouvu libovolně určit, kdy závazek skončí.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.
Hodnocení: