Společnost


www.kronberger-gesundheitstag.de

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#31452Nedodané zboží z www.kronberger-gesundheitstag.de

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 6 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Josef Valda

Znění stížnosti

Zboží jsem objednal a zaplatil kartou. Po měsíci Na dotaz žádná odpověď. Po dalším dotazu mi vymazali můj uživatelský účet. Stránky nemají žádnou kontaktní osobu ani adresu. Bohužel jsem si toho všiml pozdě. Děkuji.
Josef Valda


Produkt

Hodinky Pulsar solar PZ5005X1


Požadované řešení

Upozorněte, prosím, na tento eshop aby se pokud možno nikdo jiný nenapálil.
Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 08:43, před 6 lety

Pokud je činnost obchodníka vykonávána ve státě obvyklého bydliště spotřebitele nebo se na tento stát jakýmkoliv způsobem zaměřuje, bude se smlouva zpravidla řídit státem, v němž má spotřebitel obvyklé bydliště. Běžně se tak budou smlouvy s českými spotřebiteli řídit českým právem, a pravidla tak budou stejná jako při nákupu na domácím e-shopu. V případech, kdy by se smlouva řídila právem jiného členského státu EU, tak jako zřejmě i v tomto případě, budou spotřebitelská práva stejná nebo alespoň velmi podobná jako v ČR.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Síť Evropských spotřebitelských center přímo asistuje v již existujícím sporu s podnikatelem z jiné země EU, Norska nebo Islandu, je třeba poslat vše potřebné e-mailem na adresu ECCNET-CZ@ec.europa.eu a přiložit veškeré naskenované či nafocené dokumenty, týkající se případu a stručné vysvětlení problému a kroků, které již pro vyřízení stížnosti spotřebitel podnikl.

Vzhledem k tomu, že se jedná o německý e-shop, stížnost nemůže prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešena a bude uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.