Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
zásilka č. 400 846 230 18
Dne 18.03.19 jsem obdržel od PPL zprávu: "Dobry den,dnes Vam bude mezi 12-14 dorucovan balik 40084623018 za 929 Kc,ktery lze uhradit kartou.. Kontakt na ridice 739422650.Vase PPL"
Opakovaně jsem se snažil řidiči dovolat, abych se s ním mohl domluvit na přesném čase. Řidič mi buď hovor "vytípnul", nebo to nezvedal. Před 14h mi přišel email, že je zásilka uložena na adrese Želivského 53/5.
Tohle má být zákaznický servis? Zaplatil jsem za dopravu aby mi byla zásilka ponechána na nějaké adrese?
Připomínám, že jsem byl mezi 12h a 14h doma!
Tímto zároveň žádám o vrácení přepravného, neboť jsem si neobjednal zanechání zásilky na nějaké adrese, kdy vyzvednutí mi dokonce bude stát fin. prostředky.
S pozdravem
K.J.
balík do ruky
vráceni poštovného
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.