Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31458Velmi špatný servis, fatální ignorace a pohodlnost řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Karel Janota

Znění stížnosti

zásilka č. 400 846 230 18

Dne 18.03.19 jsem obdržel od PPL zprávu: "Dobry den,dnes Vam bude mezi 12-14 dorucovan balik 40084623018 za 929 Kc,ktery lze uhradit kartou.. Kontakt na ridice 739422650.Vase PPL"

Opakovaně jsem se snažil řidiči dovolat, abych se s ním mohl domluvit na přesném čase. Řidič mi buď hovor "vytípnul", nebo to nezvedal. Před 14h mi přišel email, že je zásilka uložena na adrese Želivského 53/5.

Tohle má být zákaznický servis? Zaplatil jsem za dopravu aby mi byla zásilka ponechána na nějaké adrese?

Připomínám, že jsem byl mezi 12h a 14h doma!

Tímto zároveň žádám o vrácení přepravného, neboť jsem si neobjednal zanechání zásilky na nějaké adrese, kdy vyzvednutí mi dokonce bude stát fin. prostředky.

S pozdravem

K.J.


Produkt

balík do ruky


Požadované řešení

vráceni poštovného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 12:30, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 12:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.