Společnost


Hoteluju CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31460Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Martin Čáp

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 4.1.2019 jsem zakoupil voucher na ubytování v ceně 7780,-kč, číslo objednávky 9770212019 .
Ten den jsem si i vytelefonoval rezervaci pobytu a vše vypadalo v pořádku. Poté mě 12.2.19 přišel email od provozovatele hotelu že se můj pobyt ruší ať si zažádám o vrácení peněz. Provozovatele jsem obratem telefonicky kontaktoval a ten mi řekl že jim pepa.cz neplatí a mám se tedy na ně obrátit s žádostí o vrácení peněz protože oni mě neubytují.
Následně jsem tedy 12.2.19 kontaktoval portál pepa.cz a bylo mi nabídnuto buď kredity v ve výši 7780,-kč na nákup jiného voucheru, nebo vrácení peněz. Vybral jsem vrácení peněz a následně 13.2.19 mi emailem potvrdili mou volbu s tím že do 30 dnů mi peníze vrátí. Dne 11.3.19 jsem se emailem dotázal jak to s vrácením vypadá a bylo mi zděleno že jim lhůta ještě běží a peníze dorazí. Dne 14.3.19 kdy podle mě již lhůta vypršela jsem jin napsal že pokud do 18.3.19 peníze nedorazí budu se muset obrátit na PČR s trestní oznámením. Od té chvíle mi již žádná odpověď nepřišla. Prosím o radu jak postupovat dále.


Produkt

pepa.cz číslo objednávky 9770212019


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.3.2019 21:10, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2019 20:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.