Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.3.2019 ve 13:40 jsem byla z tel.č.587 070 455 oslovena operátorkou na změnu tarifu z mobil KLASIK na mobil S. Pouze se informovala jen na mé jméno. Datum nar. ani r.č. při změně nechtěla. Hovořila tak rychle a nesrozumitelně, že ani nevím zda jsem se změnou souhlasila. Cenu nového tarifu mi sdělila.V té rychlosti její řeči,jsem si neuvědomila kolik jsem platila za stávajíci tarif. Jen po mě chtěla, až příjde na ní hodnocení. abych ji dala č.1. Ještě jsem po ní chtěla informaci na internet, požádala mě jestli chvíli počkám, že se jde zeptat. Na můj dotaz mi dala odpovědˇ. Když jsem se později podívala na ceník tak je tento tarif pro mě asi o 100 kč dražší.
Žádám zpět původní tarif KLASIK, který mi vyhovoval. Co mám pro to udělat.
Kimáková
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj (zaměstnanec společnosti nepravdivě informoval spotřebitele o tarifu), mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.