Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kamion pojištěného mi naboural plot. Nechal jsem ho opravit a dodal pojišťovně fakturu. Pracovník pojišťovny provedl krácení vyplacené částky s tím, že faktura je nadhodocena. Teprve, když jsem se zeptal, kde shledává nadhodnocení, dostal jsem informaci, že 414,- Kč/hod. je nadhodnoceno a že pojišťovna akceptuje max. 273,- Kč/hod., prý v souladu se státním ceníkem. Před týden jsem položil panu Martinu Kozlovskému těchto 6 jednoduchých dotazů:
1. Vy umíte sehnat v Praze řemeslníka, který bude dělat za 273 Kč/hod a dá Vám na to doklad?
2. Mám já ve svém výpočtu a úvaze nějakou chybu?
3. Pošlete mi alespoň 3 liberecké stavební společnosti, které by udělali tuto zakázku a fakturovaly 273,- Kč za hodinu.
4. Kde najdu Vámi zmíněný státní ceník? Prosím o odkaz na státní webovou stránku.
5. Od kdy je platný tento ceník?
6. Na základě jakého zákona vycházíte z tohoto „státního ceníku“? Máme pochybnost, že Váš postup má oporu v zákonu.
Do dnešního dne, přestože jsem odpovědi 3x urgoval, jsem nedostal vůbec žádnou odpověď. Ani ve smyslu, že odpověď dostanu do konce měsíce atp.
Přístup pojišťovny zastoupené panem M. K., která nekomunikuje je pohrdání poškozeného. Pan K. na sebe neuvádí kontakt, když telefonuji na uvedené číslo, dostávám se do coolcentra, které mne přepojit neumí a telefonní číslo sdělit nesmí.
Tomáš Absolon
Doplacení škody do plné částky
Odpovězení na mých 6 dotazů
Poučte své zaměstnance o určité etice komunikace
|
Tweet |
Na žádost spotřebitele je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí. Pokud spotřebitel se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měl by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“