Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 24.2.2018 jsem si u nakladatelství Economicus zakoupila balíček knih. 1. kniha došla do několika dnů spolu s voucherem na odběr dalších dvou knih. 2. kniha měla vyjít v dubnu 2018. Nakonec vyšla až v průběhu září 2018. Bohužel přiložený voucher nebyl funkční a po kontaktování nakladatelství jsme se s panem Severou domluvili na zaslání nového odkazu, který opět nefungoval. Nakonec pan Severa slíbil, že knihu zašle a danou chybu napraví. Kniha do dnešního dne nedošla, a třetí kniha z balíčku, která už je v prodeji, také ne. Několikrát jsem ještě zkoušela pana Severu kontaktovat jak emailem, kde zásadně neodpovídá, tak telefonicky. Párkrát mi telefon ještě vzal, ale vždy se vymluvil, že zrovna řídí a zavolá mi později, což se nikdy nestalo. Poté se mu dalo dovolat jen v případě, že jsem telefonovala z jiného čísla, než které jsem použila v předešlých případech. Mám schovanou emailovou komunikaci mezi mnou a panem Severou (převážně tedy emaily z mé strany). Ráda bych, aby se pan Severa ozval a knihy zaslal, tak jak to slíbil při našem prvním telefonickém rozhovoru.
Děkuji,
Kadubcová
Zakoupená kniha spolu s voucherem na odběr dalších dvou knih nakladatelství zdarma - 13. komnata milenek, Manekýnka
Dobrý den, požaduji zaslání slíbených knih.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitelka uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitelka má v tomto případě nárok na dodání chybějících knih. Není-li možné chybějící knihy dodat, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.