Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31467Balíček doručený pozdě, neochotný kurýr

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Lea Wolf

Znění stížnosti

Dobrý den,

bohužel po několikáté špatné zkušenosti už píši tuto stížnost, opravdu mě už nebaví někde nahánět kurýra a čekat na doručení doma několik dní, i můj volný čas stojí peníze a při své vytíženosti si toto nemohu dovolit, navíc se jedná o mnou placenou službu, takže očkávám, že bude možné se vždy domluvit se zaměstnanci.

Od pátku 8.3.2019 jsem čekala na doručení balíku, za poštovné jsem zaplatila 130 kč, aby mi balík byl doručen co nejdříve a bez komplikací.
Bohužel ohledně pátečního doručení jsme se s kurýrem neshodli na čase a už tenkrát byl poměrně nepříjemný v telefonu, nicméně dohodli jsme se na předání v pondělí, ve stejnou dobu.
V pondělí mi skutečně kurýr volal a to v 8 ráno, zeptal se, zda jsme doma, což jsem potvrdila, poté telefon zavěsil, bez jakékoliv další informace, tudíž jsem myslela, že je již u nás. Bohužel nedojel a volal až skoro za hodinu s tím, že je na cestě. Posléze volal znovu, že nemůže náš dům najít, tak jsem mu řekla, že ho počkám na cestě, aby nemusel hledat náš dům (bydlíme v běžné zástavbě, nikdy nikdo neměl problém s GPS trefit). Po delší době, kdy se řidič neukázal a ani nezavolal jsem mu volala zpět a bylo mi sděleno, že to nenašel a už je jinde, to, že ho čekám mu zjevně bylo jedno a ani se neomluvil. Domluvili jsme se tedy na doručení do 13h (kurýra jsem upozorňovala, že poté jedeme do práce, slíbil, že do 13h dojede určitě). Ve 13:05 jsem opět já volala a pan Janeta mi řekl, že to nestihne a zda si nemohu dojet pro balík do Dětmarovic (což pokládám za špatný žert, Dětmarovice jsou od nás cca 10 km), bohužel tím pádem ani třetí doručení se nekonalo a domluvili jsme se na úterý. V úterý mi pak Janeta volal, že opět nemůže trefit (marně jsem si myslela, že si alespoň adresu najde na mapě), ale nakonec jsme se po telefonu dohodli a složil nám zásilku na cestu (odmítl zajíždět k domu, kde běžně jezdí jak osobní, tak nákladní auta a měl obavy, že se nevytočí zpět) - jednalo se o těžký balík, takže bych byla ocenila dopravu alespoň k naši bráně tak, jako to dělají jiné přepravní společnosti. Vrchol pak byl, kdy mi odmítl přijmout hotovost 3500 Kč na balík za 3231 Kč s tím, že nemá na výdej. Naštěstí šel balík zaplatit kartou a skutečně jsme se třetí den doručení dočkali.

Skutečně by mne zajímalo, zda toto bude již standard a máme se Geisu vyhýbat a z eshopů, které jiné dopravce nevyužívají nenakupovat, nebo jak budete tyto situace řešit. Opravdu nemám zájem brát si týden dovolené vždy, když budu očekávat Vašeho kurýra.

Děkuji.


Produkt

Geis doručení z eshopu


Požadované řešení

Vrácení poštovného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2019 12:25, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2019 12:53, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.