Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,16,17.3 mělo býtna prodejně pivo 10Radegast, bohužel ani jeden den NEBYLO!! Proč, proč uvádíte v omyl zákazníky.
Další věc. Proč nám pořád nabízíte meruňkové kapsy, kdysi jste dělali
jablečné a byly vynikající. Za info děkuji. M. Fercak.
Snažte se vycházet lépe k zákazníkovi.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho další služby a výrobky, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která patří mezi zakázané klamavé obchodní praktiky.
Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Dobrý den, pane Ferčáku,
mrzí nás, že jste v prodejně nenašel svůj oblíbený produkt a za jeho nedostupnost se Vám omlouváme. Pravděpodobně došlo jen ke krátkodobému výprodeji zboží. Co se týče jablečné plundry, tu jsme z nabídky vyřadili z důvodu nízké poptávky, avšak nevylučujeme, že se do nabídky nevrátí někdy v budoucnu, třeba v rámci akčních týdnů. V sortimentu pečiva pro Vás a další zákazníky dále chystáme plno novinek, které budou v nabídce dočasně i nastálo. Konkrétní informace se dozvíte včas přímo z letáku.
Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Dobrý den, děkuji za info a prosím vás jinou pohádku neznáte??
O tom pivě, sobota, neděle nebylo v pondělí to chudáci nemají kde dávat.
A to je pořád dokola. Jo jo klamání zákazníků.
Tak to dopadlo, jak jsem si myslel. Výsledek žádný.
S pozdravem M.Fercak
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Milý pane Ferčáku,
jak najdete uvedeno i v našem letáku, akční zboží nabízíme od vyprodání zásob.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem
Lidl Česká republika
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme. Co se týče případné možnosti obrátit se na dozorový orgán, viz naše úvodní vyjádření.