Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den, toto není vlastně ani stížnost jako spíše prosba. S prodejnou Lidl v Ostravě u obchodního centra Futurum jsem nanejvýše spokojen. Personál milý a usměvavý, všichni ochotní atd... Mám pouze dvě věci které bych vytknul.
1. nedopečené pečivo - hlavně česnekové bagety. Jde o to že zrovna a hlavně tento druh pečiva se nedá jíst když není řádně propečen. Bagety jsou bílé jak mlíko a česneková náplň celou bagetu "rozbředne" a celková bageta je poté spíše nechutná...
2. prosím nepečte slané pečivo se sladkým. Kolikrát jsem si koupi žemli s goudou ale měl jsem pocit že jím tvarohový šáteček.
Moc děkuji za pochopení.
Žemle s goudou a česneková bageta
pořádně propéct pečivo a nedávat dohromady slené a sladké
|
Tweet |
Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.
Dobrý den, pane Neradile,
nejprve bychom Vám chtěli poděkovat za milá slova chvály, která jistě předáme kolegům z ostravské pobočky. Mrzí nás, že s pečivem nejste spokojen a děkujeme, že na to upozorňujete. I tuto stížnost předáme odpovědným kolegům, aby ji prověřili a případně zjednali nápravu.
Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.