Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#31470Pečivo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 6 lety

Vladan Neradil

Znění stížnosti

Dobrý den, toto není vlastně ani stížnost jako spíše prosba. S prodejnou Lidl v Ostravě u obchodního centra Futurum jsem nanejvýše spokojen. Personál milý a usměvavý, všichni ochotní atd... Mám pouze dvě věci které bych vytknul.
1. nedopečené pečivo - hlavně česnekové bagety. Jde o to že zrovna a hlavně tento druh pečiva se nedá jíst když není řádně propečen. Bagety jsou bílé jak mlíko a česneková náplň celou bagetu "rozbředne" a celková bageta je poté spíše nechutná...
2. prosím nepečte slané pečivo se sladkým. Kolikrát jsem si koupi žemli s goudou ale měl jsem pocit že jím tvarohový šáteček.
Moc děkuji za pochopení.


Produkt

Žemle s goudou a česneková bageta


Požadované řešení

pořádně propéct pečivo a nedávat dohromady slené a sladké


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2019 13:15, před 6 lety

Nemá-li potravina očekávané vlastnosti, má spotřebitel právo potravinu reklamovat u prodávajícího a požadovat výměnu zboží za bezvadné, popř. vrácení zaplacené kupní ceny výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.3.2019 15:33, před 6 lety

Dobrý den, pane Neradile,

nejprve bychom Vám chtěli poděkovat za milá slova chvály, která jistě předáme kolegům z ostravské pobočky. Mrzí nás, že s pečivem nejste spokojen a děkujeme, že na to upozorňujete. I tuto stížnost předáme odpovědným kolegům, aby ji prověřili a případně zjednali nápravu.

Děkujeme za trpělivost a přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2019 09:20, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2019 08:20, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.